PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-02 15:54:33
    Temat: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajecia mam w KAZDY weekend. Jeden miesiac wakacji (sierpien). Ucze sie w
    > glownie w autobusach, po nocach... kiedy popadnie. I jak pisalam
    wczesniej,
    > taki tryb nie wchodzilby w rachube na dziennych. A moja uczelnia sporo
    > kosztuje.

    No tak... ale te stypendia ;-) Gdybys sie nie uczyla po nocach i w
    autobusach
    placilabys chyba troszke wiecej? ;-)

    > Nie kazda uczelnia daje studentom
    > mozliwosc ukladania idywidualnego toku studiow.

    U nas nie ma - pytalem. Ale teraz to praktycznie nie chodze. Po prostu przy
    rozpoczeciu przedmiotu ide do wykladowcy, mowie jak jest i jest ok.
    Jedyna osoba ktora stwarzala mi problemy to tyton. Co do reszty?
    Tomane, Koluda czy Bryzek spotykam tylko na zaliczeniach :-)

    Na dziennych tez tak mozna.

    FX