PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-03 08:59:11
    Temat: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2r86ctayv.fsf@pierdol.ninka.net...

    > ale teraz piszesz o zaocznych czy o jakichs dziennych?

    A cholera wie jak jest na dziennych. Ale z tego co wiem, to prowadzacy
    zajecia, konkretni wykladowcy, maja na temat chodzenia na zajecia wlasne
    zdanie. Jedni pozwola chodzic z inna grupa, inni nie.

    > jak wyzej, o zaocznych czy o dziennych piszesz?

    I o zaocznych i o dziennych. Dziekan mnie uswiadomil po pierwszym semestrze.

    > joj, to juz w ogole zmiany pracy pod uwage nie bierzesz? ty jestes dla
    > pracy a nie praca dla ciebie?

    Widzisz, ja w pracy robie to co lubie... i jakos nie pale sie do zmiany
    pracy na mniej satysfakcjonujaca.

    --
    Kania
    GG: 299238