PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Mon, 2 Jun 2003 13:09:20 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m23cisrcku.fsf@pierdol.ninka.net...

    > przeciez prace na umowe o dzielo czy etat sa do wykonania w okreslonym
    > terminie, a kiedy je dokladnie realizujesz, twoja broszka.
    >
    > ja tutaj nie o etacie mowilam.

    No fakt - w takim wypadku racja.

    <cut>

    > ile?
    > dopoki sie studiow nie skonczy.
    >
    > a ile mozna pracowac 12/18 h dziennie (jak tu jedna przedpisczyni
    > napisala) i co weekend (lub co drugi) robic studia?

    dopoki sie studiow nie skonczy;) wole to niz waletowanie - zreszta poszedlem
    na studia tylko i wylacznie z nudow, wlasnie po to by zabic wolny czas w
    weekendy

    <cut>

    > no i ta twoja firma ma taki przeglad sprzetu i tematow, jaki oferuje
    > np. MIMUW w wawie?
    > naprawde? a co to za firma?

    Mowilem wiekszosc uczelni - co to jest MIMUW? No Craya nie mamy np. ale
    narzekac tez nie ma co. Poza tym dostep do sprzetu ktory jest na uczelni
    jest zapewne mocno limitowany? Gmeranina w srodowiskach przygotowanych
    wstepnie przez adminow? Malo zabawne, mam wrazenie.

    > poza tym, rozmawiamy tutaj o studiach; to, ze ty byc moze masz taka
    > niesamowita prace w takiej boskiej firmie wyposazonej po uszy ma sie
    > nijak do poziomu samych studiow zaocznych.

    Boska prace? Eeeee. A poza tym do poziomu studiow nijak sie ma, ale nie
    dyskutowalismy o poziomie studiow tylko o ile pamietam o kosztach. A poziom
    studentow na ten przyklad juz ma tu cos do powiedzenia, bo w robocie naucza
    sie wiecej niz na laborkach.

    > no i fajnie, ale niektorych studiow zaocznych nie ma. idz i zrob
    > zaoczna medycyne na przyklad ;)

    Hhehehe, no wiesz, nie jest to najlepszy przyklad, poza tym jakby dobrze
    poszukac to juz ESKK cos wymysli;)