PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odmowilem pracy za 9 tys.brutto

  • 11. Data: 2008-01-05 21:55:42
    Temat: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik Maciek Sobczyk napisał:

    > No to IMO źle zrobiłeś.
    >
    > Pozdrawiam

    Za kwote pieciocyfrowa moglbym zaczac myslec ale nie mniej.

  • 12. Data: 2008-01-05 22:15:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    M pisze:

    > Za kwote pieciocyfrowa moglbym zaczac myslec ale nie mniej.

    Twojemu przedpiscy chodziło pewnie bardziej o to, że jako alternatywę
    wybrałeś mieszkanie z rodzicami miast się usamodzielnić...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2008-01-05 22:50:13
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    LukaszS pisze:
    > Poza tym od 9 tys.
    > masz wieksza skladke do ZUS-u. Jak bedziesz mial jakis wypoadek za 10
    > lat, to dostaniesz wyzsza rente.

    A to nie jest tak że już koło 5 brutto "wychodzi się z ZUS"?

    Pzdr.

  • 14. Data: 2008-01-05 22:51:53
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    M pisze:
    > Za kwote pieciocyfrowa moglbym zaczac myslec ale nie mniej.

    Żeby dostać kwotę pięciocyfrową to najpierw należy ja "oglądać od dołu".

    Zmiana 5 na 12 jest o wiele mniej prawdopodobna niż 9 na 12.

    Pzdr.

  • 15. Data: 2008-01-05 23:20:42
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-05 23:50 [MHCMega] napisał(a):

    > A to nie jest tak że już koło 5 brutto "wychodzi się z ZUS"?

    Na 2008 rok brutto wysokości 7107,50 to limit wypełniający kwotę
    maksymalną składek społecznych. Powyżej tej kwoty dochód jest
    nieoskładkowany.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 16. Data: 2008-01-06 08:12:55
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jesli to co masz to szczyt twoich ambicji i jedyne co marzysz to dojechac z
    tym do emerytury, to oczywiście, że postapiłeś słusznie, po co się szarpać i
    ryzykować.

  • 17. Data: 2008-01-06 14:51:41
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    M wrote:

> [...]
    > finanse-controlling.
    > M2 mieszkania w moim miescie to ok.4800zl a w miescie z oferta pracy -m2
    > mieszkania to ponad 8400zl. Wychodzi wiec na to samo. Uwazacie ze dobrze
    > zrobilem nie przyjmujac tej oferty pracy? Pomyslalem sobie ze lepiej byc
    > przy rodzinie i mieszkac za mniejsze pieniadze niz na sile szukac
    > lepszych nominalnie zarobkow i placic za zycie,mieszkanie i dojazdy duzo
    > wiecej. Z jedenj strony mam satysfakcje ze dostalem dobra oferte pracy a
    > z drugiej pewien niesmak, sami rozumiecie...
    > Ale decyzje podjalem, wazniejsi bliscy niz daleka praca.

    źle zrobiłeś, bo zahamowałeś swój rozwój, a 9b to 6n, za to kupisz na kredyt
    mieszkanie 80 m(za 500-600tyś) w tym większym mieście, a jak się zechcesz
    wyprowadzić to je sprzedasz i tak zarobisz na tej nieruchomości, bo
    przecież nie będą stały w miejscu przez kilka(naście) lat. A ceny w
    sklepach są np. w wawie dużo niższe niż na moim skormnym zadupiu (fakt
    mięcho tam się kupuje od sąsiada, co akurat prosiaka ubił i zamrażarę każdy
    ma). A żonę i dzieci możesz zabrać ze sobą, resztę rodzinki możesz
    odwiedzać, cena ropy nie jest aż tak wysoka.

  • 18. Data: 2008-01-06 16:51:09
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik Herakles napisał:

> [...]
    > ma). A żonę i dzieci możesz zabrać ze sobą, resztę rodzinki możesz
    > odwiedzać, cena ropy nie jest aż tak wysoka.

    To nie Warszawa z ofertą pracy. Ceny nieruchomości spadają i będą spadać
    w tym roku. Koniec z euforią na giełdzie i w nieruchomościach.Nie mam
    kredytow i nie chcę mieć. Nie mam dzieci ani żony. Poprostu najpierw
    chcę się trochę podszkolic i dopiero sam rozejrzec sie za pracą ale
    najlepiej w moim mieście. Powiem tak:miasta te to 2.i 3.najwieksze
    miasta w Polsce. Prace wyszukalo dla mnie HRK i zaproponowalo rozmowy w
    tej firmie. Udalo sie, ale odmowilem. Mysle ze sam moge sie ruszyc bez
    pomocy HRK:)

  • 19. Data: 2008-01-06 19:44:17
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    M pisze:
    > Za kwote pieciocyfrowa moglbym zaczac myslec ale nie mniej.
    Jak wolisz. To w końcu Twoje życie i priorytety.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2008-01-06 19:44:44
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Twojemu przedpiscy chodziło pewnie bardziej o to, że jako alternatywę
    > wybrałeś mieszkanie z rodzicami miast się usamodzielnić...
    Bingo!