PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odmowilem pracy za 9 tys.brutto

  • 51. Data: 2008-01-09 17:36:56
    Temat: Re: Odmowilem pracy za 9 tys.brutto
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĽĆ...@i...pl_wycišć> napisał w
    wiadomości news:fm1uo1$lqr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > piszę w odniesieniu do tego co było teraz. W lecie likwidowałem dwa
    > fundusze. Po 18 i 19 miesięcznym okresie, wypłaciłem średnio 150%
    > zainwestowanych pieniędzy.

    Skoro tak dobrze szło, czemu likwidowałeś ?

    MSPANC

    e.

  • 52. Data: 2008-01-09 18:31:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.01.2008 entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Skoro tak dobrze szło, czemu likwidowałeś ?

    No właśnie, w końcu 40% rocznie czeka. :)
    --
    Samotnik

  • 53. Data: 2008-01-09 23:10:20
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    potrzebwałem na kino....
    > No właśnie, w końcu 40% rocznie czeka. :)

    a kto powiedział że zlikwidowałem wszystko co miałem?
    a gdzie jest napisane że nie inwestuję nadal?

  • 54. Data: 2008-01-10 06:01:08
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Jackare wrote:

    > potrzebwałem na kino....
    >>
    > a kto powiedział że zlikwidowałem wszystko co miałem?
    > a gdzie jest napisane że nie inwestuję nadal?

    oooo, to masz nie 40% tylko "minus" 40%

  • 56. Data: 2008-01-10 10:36:52
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > oooo, to masz nie 40% tylko "minus" 40%

    poczekamy, zobaczymy. Nic na "hurra".
    A dla bojaźliwych: są fundusze mniej co prawda dochodowe ale gwarantujące
    wypłatę wpłaconego kapitału. Niestety (albo stety) także głównie są to
    fundusze zamknięte, inwestujące w obrót towarowy a nie papiery wartościowe.
    --
    Jackare

  • 55. Data: 2008-01-10 10:36:52
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

  • 57. Data: 2008-01-10 11:24:35
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > poczekamy, zobaczymy. Nic na "hurra".

    cóż przyjmij wyrazy współczucia. A tak wogóle to cię zmartwię, ja swoje
    aktywa wycofałem z giełdy pod koniec czerwca 2007, zapłaciłem belce i się
    śmieję, teraz za tę samą kasę mogę kupić ok 40% więcej aktywów. Rynki
    finansowe są tak napompowane, że prędzej czy później musi z nich coś tam
    pierdnąć, a jak patrząc na ostatnie kilka dni to zaryzykuje stwierdzenie,
    że nie bokiem, a centralnie. Ale to już tak tak koniec spadków, o ironio!

  • 58. Data: 2008-01-12 01:27:05
    Od: "joop!." <t...@w...pl>

    M pisze:
> [...]
    > finanse-controlling.
    > M2 mieszkania w moim miescie to ok.4800zl a w miescie z oferta pracy -m2
    > mieszkania to ponad 8400zl. Wychodzi wiec na to samo. Uwazacie ze dobrze
    > zrobilem nie przyjmujac tej oferty pracy? Pomyslalem sobie ze lepiej byc
    > przy rodzinie i mieszkac za mniejsze pieniadze niz na sile szukac
    > lepszych nominalnie zarobkow i placic za zycie,mieszkanie i dojazdy duzo
    > wiecej. Z jedenj strony mam satysfakcje ze dostalem dobra oferte pracy a
    > z drugiej pewien niesmak, sami rozumiecie...
    > Ale decyzje podjalem, wazniejsi bliscy niz daleka praca.

    skoro masz takie branie to... zarządaj podwyzki w obecnej pracy i sprawa
    załatwiona,

  • 59. Data: 2008-01-12 22:25:51
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    > skoro masz takie branie to... zarządaj podwyzki w obecnej pracy i sprawa
    > załatwiona,

    Jak sam widzisz wątkotwórcy nie chodzi tylko i wyłącznie o kasę.
    Prawdopodobnie dla firmy w miejscowości autora płaca rzędu 5 tys brutto jest
    płacą wysoką, jeśli nie bardzo wysoką.
    Zarządanie większych pieniędzy " bo ktoś mi tyle daje i jak nie dostanę to
    odejdę" prawdopodobnie skończyłoby się skwitowaniem tematu słowami "no to
    żegnamy" (gdybym to ja prowadził tą firmę prawdopodobnie sam bym tak
    powiedział i raczej na pewno miałbym sporo chętnych do pracy biuorwej za 3,5
    tys netto w niedużym mieście), ale jak sam widzisz autorowi wątku zupełnie
    nie o to chodzi.
    --
    Jackare