PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od jakiego lekarza L4?

  • 11. Data: 2007-04-13 13:54:53
    Temat: Re: Od jakiego lekarza L4?
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    jack wrote:

    > ok, dzięki za support :)

    Uważaj, bo Cię "Szeryf Zero" w kajdanki zakuje, a jak Szeryf Zero używa
    kajdanek, to od razu jesteś kilerem.

  • 12. Data: 2007-04-13 23:52:18
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    > Od jakiego specjalisty opłaca się wziąść L4 - aby oczywiście było bez
    > zbędnych podchodów ze strony pracodawcy? Na czas ok 3-4 miesiące.

    Od neurologa.
    Może być także od lekarza ogólnego z orzeczeniem o depresji.
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2007-04-16 21:46:40
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@o...antyspam.pl> napisał w wiadomości
    > jak sądzicie, jesli przedstawie prywatnemu lekarzowi, o co chodzi -
    wyda mi
    > zwolnienie?
    > aha - i sprawa druga - umowe o prace w firmie mam do konca czerwca,
    a pod
    > koniec lipca chce wyjechac 'za chlebem'. czy jak poloze zwolnienie
    teraz z
    > data do konca lipca, bedzie ono wazne nawet w przypadku nie
    podpisania nowej
    > umowy o prace?

    Chodząca osoba, na oko zdrowa, która zastanawia się, na jaką chorobę
    mogłaby być chora, z pewnością nie otrzyma tak dłuuugiego zwolnienia.
    Przy pierwszej wizycie u lekarza i odpowiednich "zabiegach" i
    wybiegach "chorego" zwolnienie może być co najwyżej na 2 tygodnie.

    Pozdr

    --
    wa