PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od jakiego lekarza L4?

  • 1. Data: 2007-04-13 10:12:10
    Temat: Od jakiego lekarza L4?
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Od jakiego specjalisty opłaca się wziąść L4 - aby oczywiście było bez
    zbędnych podchodów ze strony pracodawcy? Na czas ok 3-4 miesiące.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 2. Data: 2007-04-13 10:23:55
    Temat: Re: Od jakiego lekarza L4?
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@o...antyspam.pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiego specjalisty opłaca się wziąść L4 - aby oczywiście było bez
    > zbędnych podchodów ze strony pracodawcy? Na czas ok 3-4 miesiące.

    moze z oddzialu chorob zakaznych ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2007-04-13 10:59:16
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jack napisał(a):
    > Od jakiego specjalisty opłaca się wziąść L4 - aby oczywiście było bez
    > zbędnych podchodów ze strony pracodawcy? Na czas ok 3-4 miesiące.

    może żółte papiery plus to Cypek zaproponował i jesteś nie do ruszenia.

  • 4. Data: 2007-04-13 12:07:41
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    jack wrote:

    > Od jakiego specjalisty opłaca się wziąść L4 - aby oczywiście było bez
    > zbędnych podchodów ze strony pracodawcy? Na czas ok 3-4 miesiące.

> [...]
    Od psychiatry!

  • 5. Data: 2007-04-13 12:35:25
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Herakles wrote:

    > Od psychiatry!

    oto odpowiedź geniusza ;)
    dzięki, teraz trzeba podpatrzeć, co i jak z przychodniami.
    jak sądzicie, jesli przedstawie prywatnemu lekarzowi, o co chodzi - wyda mi
    zwolnienie?
    aha - i sprawa druga - umowe o prace w firmie mam do konca czerwca, a pod
    koniec lipca chce wyjechac 'za chlebem'. czy jak poloze zwolnienie teraz z
    data do konca lipca, bedzie ono wazne nawet w przypadku nie podpisania nowej
    umowy o prace?
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 6. Data: 2007-04-13 12:54:00
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jack napisał(a):

    > jak sądzicie, jesli przedstawie prywatnemu lekarzowi, o co chodzi - wyda mi
    > zwolnienie?

    może ci i wyda jak "posmarujesz" ale ZUS bądź pracodawca będą mogli
    chcieć zweryfikować twoją chorobę u innego lekarza. Tak więc to nie jest
    takie proste jak ci sie wydaje.

    było z pincet razy. poszukaj w archiwum

  • 7. Data: 2007-04-13 13:03:14
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    jack wrote:

    > oto odpowiedź geniusza ;)
    > dzięki, teraz trzeba podpatrzeć, co i jak z przychodniami.
    > jak sądzicie, jesli przedstawie prywatnemu lekarzowi, o co chodzi - wyda
    > mi zwolnienie?
    To już twoja sprawa jak wyrwiesz L4, nie będę nic polecał, bo jak nie jesteś
    chory, to takie L4 jest niezgodne z prawem.

> [...]
    > koniec lipca chce wyjechac 'za chlebem'. czy jak poloze zwolnienie teraz z
    > data do konca lipca, bedzie ono wazne nawet w przypadku nie podpisania
    Zdaje mi się, że jak idziesz na zwolnienie i podczas tego zwolnienia kończy
    Ci się umowa, to do końca zwolnienia płaci ZUS, 80% średniego wynagrodzenia
    z ostatnich 12 miesięcy.

  • 8. Data: 2007-04-13 13:10:53
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    > może ci i wyda jak "posmarujesz" ale ZUS bądź pracodawca będą mogli
    > chcieć zweryfikować twoją chorobę u innego lekarza. Tak więc to nie
    > jest takie proste jak ci sie wydaje.

    ok, dzięki za support :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 9. Data: 2007-04-13 13:12:11
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Zdaje mi się, że jak idziesz na zwolnienie i podczas tego zwolnienia
    > kończy Ci się umowa, to do końca zwolnienia płaci ZUS, 80% średniego
    > wynagrodzenia z ostatnich 12 miesięcy.

    O wiem, jak:
    1) noce są zimne(-2,0), więc w nocy w stroju "na adama" zapieprzaj na
    balkon, postuj se godzinkę albo dwie, wypal papieroska, może jakąś ładną
    sąsiadkę przy okazji poderwiesz, a następnego dnia jesteś załatwiony, nie
    musisz nic smarować.

    2) Jest kolejny sposób, złam se palca: bierzesz wałek do wałkowania,
    kładziesz palca na blacie, przyceluj, przywal i już masz zwolnienie.

    3) Przejdź się na mecz jakiekoś zespołu piłkarskiego, który ma kibiców
    wyjątkowych huliganów i pokrzycz parę wiązanek na ich klub.

  • 10. Data: 2007-04-13 13:21:07
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Herakles napisał(a):

    > 3) Przejdź się na mecz jakiekoś zespołu piłkarskiego, który ma kibiców
    > wyjątkowych huliganów i pokrzycz parę wiązanek na ich klub.

    To chodzi o zwolnienie a nie o rente.

    E.