PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykaz posiadanego sprzetu i urzadzen przez pracownika

  • 1. Data: 2007-04-13 07:57:25
    Temat: Wykaz posiadanego sprzetu i urzadzen przez pracownika
    Od: "Tomasz Wronski" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jest jakos unormowane (podobno w jakims ISO)
    wyglad wydrukow i sposob prowadzenia
    wykaz posiadanego sprzetu i urzadzen przez pracownika.

    Chodzi o zrobienie takiej karty co jaki pracownik ma
    przypisane i za co odpowiada.

    Z gory dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2007-04-13 08:31:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Wronski napisał(a):

    > Czy jest jakos unormowane (podobno w jakims ISO)
    > wyglad wydrukow i sposob prowadzenia
    > wykaz posiadanego sprzetu i urzadzen przez pracownika.

    Mnie to trąci jakąś legendą ;)

    j.

  • 3. Data: 2007-04-13 08:46:14
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 kwi o godzinie 09:57, na pl.praca.dyskusje, Tomasz Wronski
    napisał(a):

> [...]
    > wyglad wydrukow i sposob prowadzenia
    > wykaz posiadanego sprzetu i urzadzen przez pracownika.
    >
    > Chodzi o zrobienie takiej karty co jaki pracownik ma

    Tylko nie strasz mnie ze masz wprowadzony SZJ i zadajesz takie pytanie.
    Jeżeli z kolei nie masz - to po co przywołujesz normy ISO?

    --
    Herbi
    13-04-2007 10:46:12