PracaGrupypl.praca.dyskusje › Objawienie roku - koniec uciskiwania

  • 1. Data: 2005-09-14 16:12:00
    Temat: Objawienie roku - koniec uciskiwania
    Od: "Redtown" <r...@t...pl>

    Tak sobie łażąc w necie trafiłem na pewnego humorzastego pana, kandydata na
    posła, który to wpadł na genialny pomysł : "Zlikwidowanie bezrobocia w
    Polsce poprzez wprowadzenie obowiązku pracy" :)

    co państwo na to ? :)

    http://www.adamczeczetkowicz.republika.pl/program.ht
    ml

  • 2. Data: 2005-09-14 17:14:09
    Temat: Re: Objawienie roku - koniec uciskiwania
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Redtown napisał(a):

> [...]
    > posła, który to wpadł na genialny pomysł : "Zlikwidowanie bezrobocia w
    > Polsce poprzez wprowadzenie obowiązku pracy" :)

    Roboty publiczne to zdaje się pomysł Keynesa był?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2005-09-14 19:39:59
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Redtown" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posła, który to wpadł na genialny pomysł : "Zlikwidowanie bezrobocia w
    > Polsce poprzez wprowadzenie obowiązku pracy" :)

    To cos jak zlikwidownaie glupoty poprzez nakaz bycia madrym.

    sz.

  • 4. Data: 2005-09-14 20:21:59
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Roboty publiczne to zdaje się pomysł Keynesa był?

    Byl taki zart z broda wsrod ekonomistow:

    - Ilu trzeba keynesistów, zeby wkrecic zarowke?
    - Wszystkich, bo wtedy spadnie bezrobocie.

    I.

  • 5. Data: 2005-09-14 20:31:52
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 14-09-2005 o 22:21:59 Immona <c...@w...zpds.com.pl>
    napisał:

    > Byl taki zart z broda wsrod ekonomistow:
    >
    > - Ilu trzeba keynesistów, zeby wkrecic zarowke?
    > - Wszystkich, bo wtedy spadnie bezrobocie.
    >
    > I.

    Nie, połowę. Druga połowa natychmiast ją musi wykręcić.

  • 6. Data: 2005-09-14 20:45:24
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Redtown wrote:
> [...]
    > kandydata na posła, który to wpadł na genialny pomysł :
    > "Zlikwidowanie bezrobocia w Polsce poprzez wprowadzenie obowiązku

    w sumie bylo juz kiedys i patrzac z perspektywy czasu to calkiem niezle to
    bylo. Jestem za - gorzej niz jest teraz juz byc nie moze.

  • 7. Data: 2005-09-14 20:50:26
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

> [...]
    > na posła, który to wpadł na genialny pomysł : "Zlikwidowanie bezrobocia w
    > Polsce poprzez wprowadzenie obowiązku pracy" :)

    Hm, ja lepszego znalazlam.

    http://www.partiapracy.pl/person.php?o=10&p=4

    gosc najpierw wali cytat z nieswietej pamieci satanistycznego papieza, a
    potem pisze:

    "Znam z autopsji los ciężko pracującego i mało zarabiającego robotnika,
    którego prawa są łamane i który stracił pracę za walkę z pracodawcą,
    ponieważ korzystał ze zwolnień lekarskich.

    Wiem ponadto, jak dobrze jest być absolwentem szkoły policealnej, niemogącym
    znaleźć stażu, oraz ulicznym handlarzem ściganym przez Straż Miejską."

    (Aleksander Galicki domaga sie sprostowania, ze razem znalezlismy, ktore to
    sprostowanie niniejszym czynie).

    Albo Konfederacja Godnosc i Praca. Godnosc, Praca i Narty. www.godnosc.pl,
    zrodlo strony:

    <META NAME="keywords" CONTENT="sport, system, autoryzowany, sklep, serwis,
    serwisowe, firma, dealer, sprzedaż, handel, serwisowanie, usługi, firmowy,
    montana, narta, narty, nart, ski, narciarskie, narciarska, narciarski,
    narciarskich, sprzęt, sprzętem, sprzętu, alpejskim, alpejski, alpejskie,
    zimowa, zimowe, zimowy, sporty, sportowa, snowboard, snowbord, snowboardu,
    snowbordu, snowboardowy, buty, but, butów, [...]

    Fajne te nasze wybory. W sumie to haslo "gosnosc, praca i narty" bardzo mi
    sie podoba ;)

    I.

  • 8. Data: 2005-09-14 20:54:40
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sw30net8frn0ri@donkichot...

    > Nie, połowę. Druga połowa natychmiast ją musi wykręcić.

    Kombinujesz. Zarty o zarowce musza byc proste.
    - Ilu trzeba zwolennikow Balcerowicza, zeby wkrecic zarowke?
    - Zadnego. Przeciez robi sie jasniej! Popatrzcie, robi sie jasniej!

    I.

  • 9. Data: 2005-09-14 20:57:30
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 14-09-2005 o 22:54:40 Immona <c...@w...zpds.com.pl>
    napisał:

    > - Ilu trzeba zwolennikow Balcerowicza, zeby wkrecic zarowke?
    > - Zadnego. Przeciez robi sie jasniej! Popatrzcie, robi sie jasniej!

    Jestem może w złej formie, ale to chyba słyszałem w wersji z Gierkiem :)

  • 10. Data: 2005-09-15 07:28:45
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > alpejskim, alpejski, alpejskie, zimowa, zimowe, zimowy, sporty,
    > sportowa, snowboard, snowbord, snowboardu, snowbordu, snowboardowy,

    Zakosili stronę lamerzy :)
    Tu oryginal http://www.sport-system.alte.pl/

    Przypomina smi sie historia zlodzieja Opola ktory na miejscu
    wlamiania zostawil swoj dowod os. bo mu wypadł ;D

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]