PracaGrupypl.praca.dyskusje › OT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;)

  • 1. Data: 2003-02-07 10:35:42
    Temat: OT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;)
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    Obecnie tak powinien wyglądać wniosek o urlop skierowany do szefa:

    O Istoto Najdoskonalsza! Ja, padalec ohydny co z najpodlejszej

    dziury kloacznej wypełzł, niegodzien Twych przeczystych śladów ciałem

    mym haniebnym brukać, ni wzroku kaprawego na Twój cień potężny

    wznosić, ani moim tchem cuchnącym krystalicznej woni oddechu Twego

    kalać, ja, najnędzniejszy z nędznych wiję się u Twych stóp, które po

    płatkach róży jeno stąpać winny, nikczemną twarzą w proch padając,

    błagam najpokorniej Cię, o Dostojny, być raczył skłonić swe boskie

    oblicze i by Twe niezmącone oko spoczęło na tym lichym wniosku .

    I ze swej jamy nieczystej, ja, pies plugawy, skamlę do Ciebie,

    o Najmądrzejszy z Mądrych, byś krynico mądrości w łaskawości Swej
    nieskończonej

    wniosek ów raczył przyjąć .

  • 2. Data: 2003-02-07 11:32:15
    Temat: Re: OT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;)
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > I ze swej jamy nieczystej, ja, pies plugawy, skamlę do Ciebie,
    >
    > o Najmądrzejszy z Mądrych, byś krynico mądrości w łaskawości Swej

    Powinieneś bardziej się cenić :)

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-07 11:47:01
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Ja ci szczerze współczuję.

    mer

  • 4. Data: 2003-02-07 13:52:47
    Od: "BoYTEk" <w...@w...pl>

    a ja mam poczucie humoru i mi sie b podoba,
    a niejaki Tomek i Mer chyba za powaznie podchodza do zycia i nie kumaja
    przeslania

    heh heh

  • 5. Data: 2003-02-07 14:04:11
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "BoYTEk" <w...@w...pl> wrote in news:PSO0a.9133$lp6.397675
    @nlnews00.chello.com:

    > a ja mam poczucie humoru i mi sie b podoba,
    > a niejaki Tomek i Mer chyba za powaznie podchodza do zycia i nie
    > kumaja przeslania

    Zabijemy, ale za tworzenie nowego watku :-)
    "Wierszyk" jest bardzo dobry !

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-02-07 14:16:21
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BoYTEk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a ja mam poczucie humoru i mi sie b podoba,
    > a niejaki Tomek i Mer chyba za powaznie podchodza do zycia i nie kumaja
    > przeslania

    Pewnie nie kumają, bo nie musza prosić się o urlopy.

  • 7. Data: 2003-02-07 14:56:55
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    > Pewnie nie kumają, bo nie musza prosić się o urlopy.

    dokladnie o tym samym pomyslalam. :))))

    przez chwile chcialam ów 'wniosek' podeslać przełożonemu, ale.. a
    nuż/nóż-widelec nie ma poczucia humoru także i on... ech..
    co za życie ;)))

    pozdrawiam,

    ja.

  • 8. Data: 2003-02-07 15:18:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a ja mam poczucie humoru i mi sie b podoba,
    > a niejaki Tomek i Mer chyba za powaznie podchodza do zycia i nie kumaja
    > przeslania
    >
    > heh heh

    Toż wklepałem na koniec zdania "buźke". Ile mam ich wpisać ?

    Tomek

  • 9. Data: 2003-02-07 17:01:20
    Od: "Bozo" <b...@b...pl>

    Ładne i na temat. Ale coś mi przypomina - śmiem podejrzewać wzorowanie się
    na pewnym dziele:

    "Pewnego razu samuraj Paptaku (...)"

    Niemniej podoba mi się =)

  • 10. Data: 2003-02-09 19:00:01
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:b205oq$ela$1@news.onet.pl...

    > Powinieneś bardziej się cenić :)

    i po to zacytowales caly post poprzednika ??? ;)))

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot