PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena nieruchomości: pytanie o praktyki

  • 1. Data: 2003-02-06 20:49:21
    Temat: Wycena nieruchomości: pytanie o praktyki
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    Szacunek wszystkim grupowiczom !!!
    --------------------------------------

    Od pewnego czasu noszę się z zamiarem zrobienia uprawnień z wyceny
    nieruchomości.
    (choć to nie geodezja, myśle jednak że nie odbiegam za bardzo od branży)

    Może ktoś z was przechodził niedawno tę ścieżkę (wg. obowiązujących
    przepisów).
    Mam pytanie odnośnie praktyk przedegzaminacyjnych na uprawnienia
    Rzeczoznawcy Majątkowego z zakr. wyceny nieruchomości. Wiem że praktyki
    trwają ok. pół roku i są płatne, potrzebny jest prowadzący itd. - to można
    wyczytać w necie.

    Mnie interesuje jednak jak praktyki te wyglądają od strony praktycznej :), a
    szczególnie ile czasu one pochłaniają. Wyczytałem że pół roku, ale jaki jest
    stopień zaangażowania w tym czasie, a PRZEDE WSZYSTKIM, chciałbym się
    dowiedzieć CZY TO SĄ PRAKTYKI CAŁODZIENNE, I CZY MOŻNA JE POGODZIĆ Z
    NORMALNĄ PRACĄ POWIEDZY 8-GODZINNĄ, czy może, niestety musiałbym przerwać
    dotychczasową pracę aby odbyć te praktyki ?

    Jakie rodzaje wycen należy zrobić. Ma być 15 operatów, ale czy rodzaje
    wycenianych obiektów, bąć cele wycen itp. są z góry narzucone?

    Ciekawy też jestem całościowych kosztów za praktyki (podobno 3-4tys.) oraz
    kosztów za egzamin (nie mam o nich pojęcia).

    ----------------Za wszelkie info serdeczne dzięki.

  • 2. Data: 2003-02-06 20:50:51
    Temat: Re: Wycena nieruchomości: pytanie o praktyki
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    >(choć to nie geodezja, myśle jednak że nie odbiegam za bardzo od branży)

    ... sorki tego nie miało tu być