PracaGrupypl.praca.dyskusjeOT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;) › OT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;)
    From: "Maja" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: OT - ale takie ladne.. moze nie zabijecie? ;)
    Date: Fri, 7 Feb 2003 11:35:42 +0100

    Obecnie tak powinien wyglądać wniosek o urlop skierowany do szefa:

    O Istoto Najdoskonalsza! Ja, padalec ohydny co z najpodlejszej

    dziury kloacznej wypełzł, niegodzien Twych przeczystych śladów ciałem

    mym haniebnym brukać, ni wzroku kaprawego na Twój cień potężny

    wznosić, ani moim tchem cuchnącym krystalicznej woni oddechu Twego

    kalać, ja, najnędzniejszy z nędznych wiję się u Twych stóp, które po

    płatkach róży jeno stąpać winny, nikczemną twarzą w proch padając,

    błagam najpokorniej Cię, o Dostojny, być raczył skłonić swe boskie

    oblicze i by Twe niezmącone oko spoczęło na tym lichym wniosku .

    I ze swej jamy nieczystej, ja, pies plugawy, skamlę do Ciebie,

    o Najmądrzejszy z Mądrych, byś krynico mądrości w łaskawości Swej
    nieskończonej

    wniosek ów raczył przyjąć .