PracaGrupypl.praca.dyskusje › slub i urlop

  • 1. Data: 2003-02-07 07:15:16
    Temat: slub i urlop
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Witam

    Wiem, ze z okazji slubu przysluguja 2 dni urlopu okolicznosciowego.
    atomiast jesli biore teraz tylko slub cywilny i za jakis cza (moze rok, a
    moze 2 lata, a moze juz za pol roku) zdecyduje sie na slub koscielny, to czy
    znow przysluguja mi 2 dni, czy wtedy juz nie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-07 07:23:25
    Temat: Re: slub i urlop
    Od: "Schwester" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    czy
    > znow przysluguja mi 2 dni, czy wtedy juz nie?

    Te 2 dni przysługują Ci na podstawie aktu ślubu z USC, a nie na podstawie
    zaświadczenia od księdza. Tak więc jeśli będziesz brał ślub kościelny to już
    Ci te 2 dni nie przysługują