PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - Poznań

  • 11. Data: 2003-06-04 18:39:15
    Temat: Re: [OT] Szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych - Poznań
    Od: r...@p...onet.pl

    > Niniejszym pytam, bo nadal nie rozumiem, mimo rozbudowanej
    > sieci.
    >
    > Są na ten temat jakieś opracowania?

    Właśnie Roman Kubik (przy okazji moderator
    pl.praca.oferowana - chwała mu za to)
    przytoczył definicję i nawet źródło zapodał.

    Ja byc może troszkę sie zapędziłem, poniewaz
    użyłem tego sformułowania w odniesieniu do całości
    maili które nawiedzają ostatnimi dniami grupę
    pl.praca.dyskusje.

    Moje uogólnienie polega na tym, że każdą niechcianą
    przesyłkę traktuję jako spam.

    Niestety próby nakłonienia ludzi, którzy spamują
    lub off-topic'kują (ładny neologizm :-) do zamieszczenia
    w temacie wyrażeń [SPAM] lub [OT] spełzają na niczym.

    Dodam tylko, że do przypadku, który przyczynił się do tej
    dyskusji bardziej jednak pasuje [OT]

    Nie pojmuję dlaczego wspomniane osoby nie chca zakceptować
    tych prostych reguł. Wrodzona przekorność?

    Tak czy inaczej póki co nie ma szans na skuteczne
    filtrowanie śmieci w sieci.

    pzdr
    root

  • 12. Data: 2003-06-04 19:03:33
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Właśnie Roman Kubik (przy okazji moderator
    > pl.praca.oferowana - chwała mu za to)
    > przytoczył definicję i nawet źródło zapodał.

    Przytoczył definicję spamu, którą jako tako znam.
    Ja pytałem, co rzekomo daje umieszczenie w temacie tego
    słowa. To ma być jakiś rodzaj pokuty?

    > Nie pojmuję dlaczego wspomniane osoby nie chca zakceptować
    > tych prostych reguł. Wrodzona przekorność?

    Ale jakich, mianowicie, reguł?
    Skąd ta reguła, że można spamować uprzedzając o tym np.
    umieszczeniem słowa SPAM w temacie?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 13. Data: 2003-06-04 20:16:35
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Macias" <m...@w...pl> writes:

    > Przytoczył definicję spamu, którą jako tako znam.
    > Ja pytałem, co rzekomo daje umieszczenie w temacie tego
    > słowa. To ma być jakiś rodzaj pokuty?

    to ze mozna ja latwo odfiltrowac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2003-06-04 20:24:54
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > to ze mozna ja latwo odfiltrowac.

    no to juz wiadomo, czemu autorzy tego typu newsow nie sa zainteresowani
    znakowaniem ich...

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2003-06-04 20:43:27
    Od: r...@p...onet.pl

    > no to juz wiadomo, czemu autorzy tego typu newsow nie sa zainteresowani
    > znakowaniem ich...

    I własnie tego nie pojmuję. Takie osoby nie pomyślą
    przez sekundę nad tym, że ta oferta za Chiny Ludowe
    do mnie nie trafi, a to z prostego powodu, że nie
    jestem nią zainteresowany.

    I choćbym tysiąc razy ją zobaczył na newsach to skutkiem
    będzie wrzucenie w końcu gościa do KF.

    Tak czy inaczej oferta jest nietrafiona. Czy szanowni autorzy
    "wspaniałych ofert" to kumają?

    pzdr
    root

  • 16. Data: 2003-06-04 21:59:04
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > to ze mozna ja latwo odfiltrowac.

    Nie rozumiem. A jaki interes ma autor SPAMu w ułatwieniu
    jego filtrowania?

    W tym świetle słowo SPAM użyte w temacie nadal wydaje mi się
    jakimś dziwnym rodzajem ostrzeżenia...

    Maciek

    PS. Uwaga! Zaraz będę kradł! [Kradnę] ;)

  • 17. Data: 2003-06-04 22:37:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    r...@p...onet.pl writes:

    > Tak czy inaczej oferta jest nietrafiona. Czy szanowni autorzy
    > "wspaniałych ofert" to kumają?

    ja czasami mysle, ze autorzy takich ofert to maja wode zamiast mozgu.
    o ile jeszcze w zyciu realnym to jakos tam dziala tzn. sa w stanie
    pojac i nauczyc sie, ze wysylanie ofert do ludzi, co ich nie zycza
    sobie to strata czasu i pieniedzy (stad najpierw potrzeba okreslenia
    kto bedzie tzw. targetem oferty).
    ze np. nie ma sensu slac do wszystkich jak leci oferty kupna jaguara
    albo pigulek antykoncepcyjnych ;)

    o tyle w sieci okazuje sie, ze mimo jasnego podzialu na grupy, opisu,
    trabienia na temat spamu etc. to zupelnie nie dziala.

    nie wiem. moze to efekt tego, ze tak latwo wyslac 10 000 kopii tego
    samego posta/maila i roznica w kosztach w zasadzie minimalna?
    ( w wypadku ofert tradycyjnych, drukowanych na papierze to trzeba miec
    juz kase na te 10 000 ulotek rozrzuconych na chybil-trafil na
    wycieraczki domow).

    a moze nikt sobie nie zadaje trudu przeczytania najpierw opisu grup?