PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-15 21:04:58
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > powinny
    > powinno
    > masa

    > Definicje moralności i przyzwoitości - zlituj się. Tyle lat na świecie
    > żyjesz i jeszcze się nie nauczyłaś ?

    nauczylam sie, ze moralnosci sa rozne. prawie kazdy ma inna - jesli
    wejsc w szczegoly.
    podobnie z przyzwoitoscia.

    juz sama ta dyskkusja powinna ci wlasnie uzmyslowic to.

    > Naprawdę bez definicji, zarządzeń i regulaminów nic się nie da zrobić ?

    jesli chodzi o moderowanie - raczej nie.
    moderator ci juz napisal - TO ogloszenie bylo jak najbardziej zgodne z
    jego poczuciem przyzwoitosci oraz regulami FAQ, TOBIE zas sie nie podobalo.

    skoro wymagasz, aby ktos moderowal zgodnie z TWOIM poczuciem
    przyzwoitosci, musisz go sprecyzowac i okreslic, oraz przekonac
    wiekszosc grupowiczow do tego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net