PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
  • Data: 2003-07-15 21:02:03
    Temat: Re: seks
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie wątek! Oczywiście nawiązałam do poprzedzającego postu
    > (Twojego zresztą), tj.:

    w usa sprzedawanie seksu za pieniadze jest dozwolone o ile osoba
    kupujaca jest pelnoletnia oraz o ile
    pokazywane tresci nie sa nielegalne (np. seks z nieletnimi)

    nie ma tez zadnych zakazow odnosnie umieszczania takich ogloszen o
    pracy, jak tutaj.
    nikt raczej nie oponowalby na publicznym, otwartym forum - bo ludzie
    zdaja sobie sprawe, ze normy spoleczne sa kwestia dyskusyjna. co nie
    jest zabronione, jest dozwolone, a oni maja jeszcze poprawke w
    konstytucji na temat wolnosci slowa i wypowiedzi i _bardzo_ pilnuja,
    aby byla ona przestrzegana.

    protesty roznych grup religijnych dotyczacych sex shopow i ofert pracy
    polegajacych na sprzedazy seksu poczynily tyle, ze sa to
    miejsca/materialy wyraznie dajace do zrozumienia, jaka jest ich
    natura.

    np. w supermarkecie na polce stoja sobie pisma porno, tyle, ze
    przykryte do polowy czarna folia a na tej folii napis, ze zzeby
    przegladac i kupic, musisz sie wylegitymowac, ze jestes pelnoletnia.

    to aby uciac argumenty religijnych o tym, jakoby ktos ich zmuszal do
    ogladania tych nieprzyzwoitych rzeczy. kazdy wie co to jest - jak
    komus przeszkadza - nikt nie zmusza go do ogladania.

    ogloszen o pracy to nie dotyczy, bo tam nie ma zadnych tresci
    "niemoralnych" typu opis akcji. jest informacja, do jakiej pracy kogos
    potrzebuja.
    nie interesuje cie - nie zgadzasz sie, nie bierzesz udzialu.

    tyle.

    w usa jeszcze w latach piecdziesiatych byly podobne ciagoty, jak teraz
    w polsce - do umoralniania wszystkich dookola. tam nawet bylo to o
    wiele bardziej skrajne - i dobrze. bo w koncu zaistniala rewolucja
    seksualna i spoleczne tabu zostaly zlamane.

    tobie moze sie nie podobac _charakter_ takiego ogloszenia, ale fakt
    pozostaje faktem: dopoki ludzie dobrowolnie zgadzaja sie na taka prace
    i dopoki inni dobrowolnie placa, aby to obejrzec - nikogo nie powinno
    to obchodzic.
    na takiej samej zasadzie, na jakiej nikogo nie powinno obchodzic, co
    ludzie robia w ich wlasnych sypialniach, poki oboje sie na to
    zgadzaja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net