PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???

  • 11. Data: 2006-01-25 21:42:17
    Temat: Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    @nn napisał(a):

    > ~~~~~~~~

    > Podczas jednej z takich awarii Maciek zostawił na stacji benzynowej słownik
    > ort. :P
    > Ania
    Dobra, dobra :) Nie lubię błędów i wystrzegam się ich popełniania, ale w
    postach pisanych na moment przed zakończeniem pracy po ciężkim dniu może
    się człowiek palnąć, co nie? :)

    Tak odnośnie inteligo: dzisiaj wreszcie dotarły do mnie papiery, karta i
    token. Po paru miesiącach. Mimo, iż inteligo deklaruje, że uwinie się w
    10 dni od rozpatrzenia wniosku czyli max. 2 tygodnie. Trochę się spóźnili...

    pozdr.
    m.
    P.S. Koniec postów na tydzień. Praca -> szkolenia. Szkolenia -> praca.
    Ciao grupo!

  • 12. Data: 2006-01-25 21:48:15
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    @nn napisał(a):

    > Burdel faktycznie mają, nieraz zdarzyło mi się, że przy płatności kartą
    > dostawałam 5 (takich samych) sms-ów o tym ze kasa została pobrana, nieraz
    > zdarzyło się, że nie można było się zalogować ani dodzwonić.
    > O tym , że ciężko wyczuć ile faktycznie ma się kasy na koncie juz nie
    > wspomnę...
    A ja akurat się nie skarżę na to. Bywa, że gdy płacę kartą, prędzej
    dostaję sms-a niż podejdzie do sprzedawca ze świstkiem do podpisu.
    Zwykle kolekcjonuję wszystkie sms-y z inteligo z danego miesiąca i w ten
    sposób wiem gdzie i na co rozpuściłem pieniądze. A płacę głównie kartą
    lub przelewami, gotówki nie noszę, więc sms-y zastępują mi miesięczny
    bilans wydatków.

    Czasem tylko z konta zniknie dwa razy większa kwota, niż powinna, ale po
    paru dniach bank zwraca.

    I dla obrony: konsultanci w przypadku reklamacji naprawdę zachowują się
    kompetentnie, sprawiają wrażenie niezwykle przychylnych klientowi i
    zaangażowanych w pomyślne rozwiązanie sprawy.

    pozdr.
    m.

  • 13. Data: 2006-01-25 21:49:25
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    szomiz napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Idz do Multibanku - konto firmowe otwarli mi w 15 minut. Oplaty - jak na
    > razie - bardzo atrkacyjne.
    Na razie mam w fortis, bez dostępu do netu, ale dziś wreszcie przyszły
    niezbędne papiery.

    Mimo wszystko wolę inteligo. Głównie dlatego, że mam tam rachunki
    prywatne a lubię mieć wszystko w jednym miejscu.

    pozdr.
    m.

  • 14. Data: 2006-01-25 22:12:10
    Od: "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO>

    Token?
    Inteligo wróciło do tej zabawki?
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-01-26 00:15:59
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    entroper napisał(a):

    > A ja serdecznie go nie polecam. Miałem podpisywać z nimi umowę,
    > która do ostatniej chwili była tajna (tam zresztą wszystko jest
    > tajne, nawet telefony do oddziałów - a przynajmniej były 2 lata
    > temu) i okazało się, że roi się w niej od sformułowań typu "w
    > mniemaniu Banku" "jeśli Bank uzna" itp, pozostałe warunki były chyba
    > najgorsze na rynku. W każdym razie śmierdziało to kłopotami na
    > kilometr. Polecam pod rozwagę.

    mam tam konto od ponad 3 lat i do tej pory wszystko było lepiej niż w
    szwajcarskim zegarku ;)

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"

  • 16. Data: 2006-01-26 09:01:53
    Od: KrzysztofP <k...@p...onet..zmiennawieszczo.kd>

    Dnia Wed, 25 Jan 2006 22:48:15 +0100, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > I dla obrony: konsultanci w przypadku reklamacji naprawdę zachowują się
    > kompetentnie, sprawiają wrażenie niezwykle przychylnych klientowi i
    > zaangażowanych w pomyślne rozwiązanie sprawy.

    No, to ja miałem lepszy ubaw:

    Inteligo pomyłkowo obciążyło moje konto kwotą ponad 900 tyś. złotych, mimo
    kompetencji i życzliwości pracowników infolini wyjaśnienie sprawy zajęło 6
    miesięcy, a ja w tym czasie byłem praktycznie pozbawiony dostępu do środków
    na koncie i możliwości płacenia kartą (a przez prawie cały ten czas
    przebywałem za granicą).

    Krzysiek

    Member of Boinc@Poland

  • 17. Data: 2006-01-26 09:43:16
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    KrzysztofP napisał(a):

> [...]
    > miesięcy, a ja w tym czasie byłem praktycznie pozbawiony dostępu do środków
    > na koncie i możliwości płacenia kartą (a przez prawie cały ten czas

    no to faktycznie nieciekawie....

    ja sobie odpuściłam kilka lat temu, po tym jak przez pół roku zakładali
    mi konto, wiecznie przekręcając moje dane, adres itp

    skoro mieli taki wielki problem z założeniem (czytaj kompletny bałagan),
    bardzo wątpliwe było to, że będą prowadzić rzetelnie rachunek... i
    zrezygnowałam...

    PS: z czego żyłeś?? :>

  • 18. Data: 2006-01-26 10:57:43
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>
    napisał w wiadomości news:dr94bt$6db$4@news.onet.pl...

    > mam tam konto od ponad 3 lat i do tej pory wszystko było lepiej
    niż w
    > szwajcarskim zegarku ;)

    spokojnie czekają, aż Ci się noga powinie...

    entrop3r

  • 19. Data: 2006-01-26 12:32:46
    Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>

    entroper napisał(a):

    > spokojnie czekają, aż Ci się noga powinie...

    a Ty co??? następny owładnięty teorią spisku???

  • 20. Data: 2006-01-26 14:21:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:drafhc$f3q$2@news.onet.pl...

    > a Ty co??? następny owładnięty teorią spisku???

    Nie, po prostu jestem świadom dość tragicznej nierównowagi sił w
    kontaktach klienta z bankiem i w przypadku, gdy z treści umowy z
    bankiem wieje dziczą, zachowuję daleko idącą ostrożność. Oczywiście,
    żaden bank nie będzie ocierał łez klienta w razie kłopotów, ale ten
    akurat bank sprawiał wrażenie, jakby tym kłopotom chciał w
    maksymalny sposób dopomóc. I to tyle.

    entrop3r