eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ??? › Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Date: Wed, 25 Jan 2006 22:48:15 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <dr8s1t$cpq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <dr5asp$2rd$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dxv207.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1138226046 13114 83.22.107.207 (25 Jan 2006 21:54:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2006 21:54:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: sobczyk.webdesign
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:173598
    [ ukryj nagłówki ]

    @nn napisał(a):
    > Maciek Sobczyk napisal(a):
    >
    >
    >>Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
    >>potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
    >>z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.
    >
    >
    > Burdel faktycznie mają, nieraz zdarzyło mi się, że przy płatności kartą
    > dostawałam 5 (takich samych) sms-ów o tym ze kasa została pobrana, nieraz
    > zdarzyło się, że nie można było się zalogować ani dodzwonić.
    > O tym , że ciężko wyczuć ile faktycznie ma się kasy na koncie juz nie
    > wspomnę...
    A ja akurat się nie skarżę na to. Bywa, że gdy płacę kartą, prędzej
    dostaję sms-a niż podejdzie do sprzedawca ze świstkiem do podpisu.
    Zwykle kolekcjonuję wszystkie sms-y z inteligo z danego miesiąca i w ten
    sposób wiem gdzie i na co rozpuściłem pieniądze. A płacę głównie kartą
    lub przelewami, gotówki nie noszę, więc sms-y zastępują mi miesięczny
    bilans wydatków.

    Czasem tylko z konta zniknie dwa razy większa kwota, niż powinna, ale po
    paru dniach bank zwraca.

    I dla obrony: konsultanci w przypadku reklamacji naprawdę zachowują się
    kompetentnie, sprawiają wrażenie niezwykle przychylnych klientowi i
    zaangażowanych w pomyślne rozwiązanie sprawy.

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1