-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
Date: Wed, 25 Jan 2006 22:48:15 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <dr8s1t$cpq$1@inews.gazeta.pl>
References: <1...@n...onet.pl> <dr5asp$2rd$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dxv207.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1138226046 13114 83.22.107.207 (25 Jan 2006 21:54:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2006 21:54:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-User: sobczyk.webdesign
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:173598
[ ukryj nagłówki ]@nn napisał(a):
> Maciek Sobczyk napisal(a):
>
>
>>Może też się wreszcie skończy ten burdel, jaki mają. Od listopada nie
>>potrafią założyć mi rachunku dla działalności, co i rusz ktoś wydzwania
>>z zapytaniem czy jakieś (te same) papiery zostały dostarczone.
>
>
> Burdel faktycznie mają, nieraz zdarzyło mi się, że przy płatności kartą
> dostawałam 5 (takich samych) sms-ów o tym ze kasa została pobrana, nieraz
> zdarzyło się, że nie można było się zalogować ani dodzwonić.
> O tym , że ciężko wyczuć ile faktycznie ma się kasy na koncie juz nie
> wspomnę...
A ja akurat się nie skarżę na to. Bywa, że gdy płacę kartą, prędzej
dostaję sms-a niż podejdzie do sprzedawca ze świstkiem do podpisu.
Zwykle kolekcjonuję wszystkie sms-y z inteligo z danego miesiąca i w ten
sposób wiem gdzie i na co rozpuściłem pieniądze. A płacę głównie kartą
lub przelewami, gotówki nie noszę, więc sms-y zastępują mi miesięczny
bilans wydatków.
Czasem tylko z konta zniknie dwa razy większa kwota, niż powinna, ale po
paru dniach bank zwraca.
I dla obrony: konsultanci w przypadku reklamacji naprawdę zachowują się
kompetentnie, sprawiają wrażenie niezwykle przychylnych klientowi i
zaangażowanych w pomyślne rozwiązanie sprawy.
pozdr.
m.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.06 21:49 Maciek Sobczyk
- 25.01.06 22:12 yard
- 26.01.06 00:15 Emi
- 26.01.06 09:01 KrzysztofP
- 26.01.06 09:43 Emi
- 26.01.06 10:57 entroper
- 26.01.06 12:32 Emi
- 26.01.06 14:21 entroper
- 26.01.06 17:12 jerry
- 27.01.06 13:45 forest
- 29.01.06 19:58 Maciek Sobczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-05-28 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-28 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-05-28 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (stacjonarnie) <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-05-27 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-05-27 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-27 Sulzbach => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesunge
- 2024-05-27 Białystok => Starszy inżynier Cloud DevOps (Azure) <=
- 2024-05-27 Marki => Senior PHP Developer <=