PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Prom GDAŃSK - NYNÄSHAMN

  • 1. Data: 2003-07-28 14:27:23
    Temat: [OT] Prom GDAŃSK - NYNÄSHAMN
    Od: Template <t...@o...pl.bez.spamu>

    Witam
    Czy ktoś może płynął ostatnio promem GDAŃSK - NYNÄSHAMN bo jeśli tak
    to mam takie pytanie czy czy niezbędne jest wykupienie kabiny, tzn.
    czy np. można spokojnie się przespac na tych fotelach w sumie to
    prawie 20 godz.

  • 2. Data: 2003-07-28 15:16:31
    Temat: Re: [OT] Prom GDAŃSK - NYNÄSHAMN
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ja kilka razy pływałem Gdynia - karlskrona. ale to nie ma znaczenia
    żeby dostać się na prom musisz mieć bilet i oczywiście paszport. a gdzie
    będziesz spał? to twoja broszka. możesz wziąć ze sobą karimatę, śpiwór i
    zaszyć się w jakimś kącie. tylko uważaj na "krajanów" :)

    pzdr

  • 3. Data: 2003-07-28 16:49:15
    Od: "Eliza" <e...@g...pl>

> [...]
    > to mam takie pytanie czy czy niezbędne jest wykupienie kabiny, tzn.
    > czy np. można spokojnie się przespac na tych fotelach w sumie to

    witam,
    plynelam rok temu. wystarczy wykupic bilet na rejs, zreszta duzo osob tak
    robi. na korytarzach sa fotele, mozna tez "zainstalowac sie" z wlasna
    karimata.

    pozdrawiam,
    eliza