PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w dni wolne i święta

  • 11. Data: 2006-03-31 12:30:31
    Temat: Re: Praca w dni wolne i święta
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Jotte ... odsuń się ...... :))

    do Tomasza Czypryńskiego

    Cwoku niedorobiony w ucho ... musisz wiedzieć, że bejsbol czy kastet to nie
    pieprzone argumenty w rozmowie z pracodawcą ... a inteligencja ... coś .. co
    jest obce Tobie ... Szczunie Nieumyty ....
    Chamstwo mamy to samo więc może mnie zrozumiesz .....

    Jak pracodawca, czytaj przedsiębiorstwo ma takie potrzeby ,.... to bedziesz
    dygał nadgodziny .. nawet 420 godzin w roku i ani piśniesz ..... czy to
    zrozumiałe Liszaju ??????

    nooooooooooooo
    to tyle na początek Tomaszu Czuprynowski :)))))

    pozdrawiam fart

  • 12. Data: 2006-03-31 15:49:52
    Temat: Re: Praca w dni wolne i swieta
    Od: u...@g...pl

    Jeszcze nie, ale moze kiedys tak bedzie, (dobra,
    dobra...marzenia....)

  • 13. Data: 2006-03-31 16:16:01
    Od: u...@g...pl

    Marzenia kazdy moze ma swoje. I to jest najlepsze w tym wszystkim ;-)

  • 14. Data: 2006-03-31 16:53:48
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Jeszcze nie, ale moze kiedys tak bedzie, (dobra,
    > dobra...marzenia....)
    Ściętej głowy, mam nadzieję...

    Jotte

  • 15. Data: 2006-03-31 18:53:27
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0j7dv$38i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

    > Cwoku niedorobiony w ucho
    [ciach bluzgi]

    Wiesz co 'fart', miałam Cię za inteligentnego i kumatego faceta, ale właśnie
    zwątpiłam.
    Czy na tej grupie każdy wcześniej czy później odkrywa swoje prawdziwe,
    chamskie oblicze (vide choćby Jotte, który zasilił mój KF po tym, jak
    przestał używać merytorycznych argumentów przerzucając się na wyzwiska) czy
    to tylko prowokacja z Twojej strony?

    --
    Nixe

  • 16. Data: 2006-03-31 20:23:46
    Temat: Re: [OT] Praca w dni wolne i święta
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0k0qf$1qs$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...pl> pisze:

> [...]
    > użyłem wyzwisk (nawet w stosunku do ciebie - choć to byłoby w
    > znacznej mierze usprawiedliwione, a przynajmniej zrozumiałe), również
    > wówczas gdy twoje wypowiedzi nie zasługiwały na merytoryczne
    > kontrargumenty. Nawet ostra polemika ma swoje prawa, a prostactwo i
    > prymitywizm winny spotkać się z odpowiednią reakcją.
    > Jednocześnie nadmienię, że sam nie używam KF-a, i wypowiedzi na
    > grupach nie filtruję. Jest to moim zdaniem infantylne i świadczące o
    > szczeniackim podejściu, bowiem człowiek dojrzały nie chowa się przed
    > informacją, lecz zapoznając się z nią podejmuje świadomą, taką czy

    Nic nie rozumiesz Jotte.
    Z zasady nie_dyskutuję_z buractwem.
    To, że wsadziłam Cię do KF'a oznacza ni mniej ni więcej jak to, że nie
    zamierzam więcej zniżać się do poziomu rozmowy, jaki przedstawiłeś w
    ostatnim poście - nazywając mnie arogancką i głupią cipą, durniem, a moje
    wypowiedzi łajnem, durnotami, niczym rozsądnym i konfabulanctwem.
    Nie założyłam na Ciebie filtra w czytniku, bo nigdy nie stosowałam i nie
    stosuję takich metod. Czytuję to, co piszesz, ale dyskutować z Tobą ,
    wymieniać argumentów i poglądów nie zamierzam z ww powodów. To jest właśnie
    moja świadoma reakcja na to, co zaprezentowałeś, a co bynajmniej nie było -
    jak to nazwałeś - informacją, lecz stekiem osobistych wycieczek.

    To tyle gwoli wyjaśnienia.

    --
    Nixe

  • 17. Data: 2006-03-31 20:44:30
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0jtr8$2u6t$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

> [...]
    podejściu, bowiem człowiek dojrzały nie chowa się przed informacją, lecz
    zapoznając się z nią podejmuje świadomą, taką czy inną, reakcję.

    Pozdrawiam prawie wszystkich grupowiczów
    Jotte

  • 18. Data: 2006-03-31 22:06:05
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0k34j$6bh$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Nic nie rozumiesz Jotte.
    Nie, to ty nic nie rozumiesz.
    Właśnie cię dziecinnym sposobem sprowokowałem i udowodniłem, że twój KF to
    bzdura. Gdybyś jeszcze odpowiedziała w jakimś wątku bardziej zagnieżdżonym
    to byś się mogła upierać. Ale ja napisałem po prostu pojedynczy post pod
    twoim postem, więc nie pieprz - czytasz mnie i tyle, nie ośmieszaj się.

    > Z zasady nie_dyskutuję_z buractwem.
    Buractwo z tobą pewnie też nie.

    > To, że wsadziłam Cię do KF'a oznacza ni mniej ni więcej jak to, że nie
    > zamierzam więcej zniżać się do poziomu rozmowy, jaki przedstawiłeś w
    > ostatnim poście - nazywając mnie arogancką i głupią cipą,
    Łżesz, nigdy cię tak nie nazwałem (choć nie twierdzę, że tak nie myślę).

    > durniem,
    Kurdę, co to ma być? Radio maryja? Gdzie i kiedy nazwałem cię durniem???

    > a moje
    > wypowiedzi łajnem, durnotami, niczym rozsądnym i konfabulanctwem.
    To prawda. Tak napisałem i tak uważam.
    Jednak łajnem nazwałem nie prezentowane przez ciebie treści wypowiedzi, a
    prostacką z mojego punktu widzenia i nieudolną kpinę. Przeczytaj dokładnie i
    powoli to się przekonasz, że tak było.

    > Nie założyłam na Ciebie filtra w czytniku, bo nigdy nie stosowałam i nie
    > stosuję takich metod.
    Eee tam. Wprawdzie wali mnie to co zrobisz ze swoim softem, ale co oznacza
    umieszczenie w KF (a to oznajmiłaś) to byle lama wie.

    > Czytuję to, co piszesz, ale dyskutować z Tobą ,
    > wymieniać argumentów i poglądów nie zamierzam z ww powodów.
    To po co odpowiadasz?

    > To jest
    > właśnie moja świadoma reakcja na to, co zaprezentowałeś, a co bynajmniej
    > nie było - jak to nazwałeś - informacją, lecz stekiem osobistych
    > wycieczek.
    Gratuluję zatem świadomej reakcji i życzę dalszych w tej materii sukcesów.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2006-04-01 20:29:54
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Jotte napisal:

    >Jednocześnie nadmienię, że sam nie używam KF-a, i wypowiedzi na grupach nie

    No, kiedys oglaszales ostentacyjnie, ze ja jestem w Twoim KFie. Znalezc te
    posty czy nie zaprzeczasz?

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 20. Data: 2006-04-01 21:50:15
    Od: "Brodek" <G...@B...pl>

    Ja tak niemerytorycznie do obojga:
    Czemu tak się oboje wkurzacie?
    Zaraz możnaby pomyśleć, że jedno ma trudne dni a drugiemu kochanka
    nie dała..;-)
    Jak dzieci, jak dzieci oboje..