PracaGrupypl.praca.dyskusje › Migracja

  • 1. Data: 2006-03-30 11:55:45
    Temat: Migracja
    Od: "w w" <d...@g...pl>

    Chce zmienic prace ze wzgledu na migracje z jednego miasta do drugiego.W
    obecnym zakladzie pracuje od ok 9 lat i bylam zatrudniona na umowe o
    pracę.Jezeli zloze wypowiedzenie w starym zakladzie pracy to czy musze
    wykorzystac urlop czy moze on przejsc na nowy zaklad zatrudnienia? Jaki jest
    okres wypowiedzenia-zalezy mi na jak najszybszym przejsciu.Czy byly pracodawca
    moze mi robic jakies utrudnienia?
    dziekuje z gory.
    www kate

  • 2. Data: 2006-03-30 13:14:39
    Temat: Re: Migracja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0gh01$jca$1@inews.gazeta.pl w w
    <d...@g...pl> pisze:

> [...]
    > jest okres wypowiedzenia-zalezy mi na jak najszybszym przejsciu.Czy byly
    > pracodawca moze mi robic jakies utrudnienia?
    Okres wypowiedzenia: 3 miesiace (chyba, że porozumienie stron albo masz
    powód do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, KP Oddział 2, 3 i 5).
    Ogólnie: urlop albo wykorzystasz w proporcjonalnej części u dotychczasowego
    pracodawcy albo otrzymasz ekwiwalent. Proporcjonalnie reszta urlopu u nowego
    pracodawcy chyba, że już wykorzystałaś całość (nie ma możliwości
    "przejścia", KP art. 155^1).

    Jotte