PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w dni wolne i święta

  • 21. Data: 2006-04-01 21:52:08
    Temat: Re: Praca w dni wolne i swieta
    Od: "Brodek" <G...@B...pl>

    Pogadaj z nim.
    Jesli firma musi pracowac - pewnie niewiele to da. Chyba, ze
    dogadasz sie z kims innym i zaproponujesz zastepstwo.

    Pzdr
    Brodek

  • 22. Data: 2006-04-02 00:16:10
    Temat: Re: Praca w dni wolne i święta
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:06040122295413@polnews.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > nie No, kiedys oglaszales ostentacyjnie, ze ja jestem w Twoim KFie.
    > Znalezc te posty czy nie zaprzeczasz?
    Potwierdzam. Niegdyś zbłądziłem na ścieżkach rozsądku.
    Na szczęście opatrzność szybko pozwoliła mi wrócić do rozumu.

    Jotte

  • 23. Data: 2006-04-02 00:21:46
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    <c...@n...gmailu> pisze:

    > nie No, kiedys oglaszales ostentacyjnie, ze ja jestem w Twoim KFie.
    > Znalezc te posty czy nie zaprzeczasz?
    Znajduj sobie co chcesz.
    Ja to potwierdzam.
    Niegdyś zbłądziłem na ścieżkach rozsądku.
    Na szczęście opatrzność pozwoliła mi szybko wrócić do rozumu.
    Te posty też możesz znależć, jak nie masz nic lepszego do roboty.

    Jotte

  • 24. Data: 2006-04-02 00:24:29
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0n5di$qku$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...pl> pisze:

    > Potwierdzam. Niegdyś zbłądziłem na ścieżkach rozsądku.
    > Na szczęście opatrzność szybko pozwoliła mi wrócić do rozumu.
    Przepraszam za podwójny post - doszło niestety do przedwczesnego wysłania.
    ;))

    Jotte

  • 25. Data: 2006-04-02 00:50:08
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    a cancela wrzycić nie łaska?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 26. Data: 2006-04-02 00:51:02
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:e0n6vm$9sj$3@inews.gazeta.pl gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> pisze:

    > a cancela wrzycić nie łaska?
    Spójrz na serwer, potem gadaj.

    Jotte

  • 27. Data: 2006-04-02 18:39:14
    Temat: Re: [OT] Praca w dni wolne i święta
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Nixe napisał:

    > W wiadomości <news:e0k0qf$1qs$1@news.dialog.net.pl>
    > Jotte <t...@w...pl> pisze:

    > Nic nie rozumiesz Jotte.
    > Z zasady nie_dyskutuję_z buractwem.
    > To, że wsadziłam Cię do KF'a ...

    to cos slabego masz tego kf, ze ci niektorzy z niego wylaza :)

    pozdr

  • 28. Data: 2006-04-02 18:46:31
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0p5nm$n49$1@dami.com.pl>
    o`rety <o`rety@pl.pl> pisze:

    > to cos slabego masz tego kf, ze ci niektorzy z niego wylaza :)

    Czy doczytałeś mój post do końca i ze zrozumieniem, czy czepiasz się tak po
    prostu z nudów? :)

    --
    Nixe