PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki kierunek obrac

  • 1. Data: 2006-03-30 12:26:19
    Temat: jaki kierunek obrac
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    witam

    skonczylem kierunek matematyka.

    ale widze ze ciezko mi o prace bo mam chyba zbyt scisly kierunke.

    jakie musze jeszcze kursy skonczyc i moze nastepne studia?

    bo matematykow raczej nie potrzebuja az tak bardzo.

    myle sie?

  • 2. Data: 2006-03-30 13:03:32
    Temat: Re: jaki kierunek obrac
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    obierz kierunek irlandia lub uk
    :]

  • 3. Data: 2006-03-30 14:14:24
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    rs wrote:
    > bo matematykow raczej nie potrzebuja az tak bardzo.
    >
    > myle sie?

    Jeśli jesteś dobry i niekoniecznie masz ochotę bujać w bardzo
    abstrakcyjnych obłokach, to może warto zainteresować się quantitative
    finance? Pracy jest dużo, bardzo dobrze płatnej, szczególnie w
    londyńskim City.

    Do wstępnego poczytania:
    http://www.wilmott.com/index.cfm?NoCookies=Yes&forum
    id=1

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 4. Data: 2006-03-30 20:12:49
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    matematyka to królowa nauk :) właśnie przez to że jest ścisła.
    Skoro więc ten kierunek, to znaczy że myślenie mocno analitycznie.
    Załóżmy więc, że jest to prawdą. więc warto by postawić tezę, że rozwój
    zawodowy powinien iść w tym kierunku.
    A więc pozostaje kilka pytań - co lubisz? bardziej algorytmikę czy może
    bardziej wykonywanie "zadań tekstowych"? a może samo programowanie (w końcu
    tu trzeba znaleźć gdzie są zmienne, gdzie stałe i ułożyć z tego porządny
    wzór)
    proponuję ci, żebyś porozmawiał sam ze sobą, własnie w podobny sposób.
    Konkrety - co, dlaczego i skąd oraz na ile ci to się podoba. inaczej nikt
    ci nie pomoże, zbierz wszelkie dane i je odpowiednio skompiluj.
    no i przede wszystkim - nie sugeruj się do końca kierunkiem studiów. moi
    rodzice np. kończyli matematykę wiele lat temu. Ojciec od początku zajął
    się informatyką, bo sprawiało mu przyjemność rozwijanie się w algorytmice
    (zresztą do dziś najlepiej mi sie z nim rozmawia na zasadzie twierdzenie -
    założenie -teza) i jest programistą, mama zaś zajmuje się obecnie dosć
    odległą działką, jaką jest grafika i dtp. Szwagier (cóż, dla odróżnienia
    tez matematyka) jest główną księgową i analitykiem finansowym firmy, ale
    wcześniej był też "klepaczem faktur". droga szeroka i tylko podaję ci
    przykłady jak ludzie po mimuw się rozwinęli i obecnie realizują
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---