PracaGrupypl.praca.dyskusjeO pracownikach, pracodawcach, itp. › Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
  • Data: 2006-11-18 11:42:52
    Temat: Re: O pracownikach, pracodawcach, itp.
    Od: "Any User" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz, ale jeśli wykonujesz 3 etaty, czyli pracę na 24 godziny robocze na
    dobę, w 9 godzin roboczych, oznacza to, że ta praca jest w takim czasie
    wykonalna. A to z kolei prowadzi do następnego wniosku, że jesteś kolejnym
    przykładem rozbestwionego pracownika, który by chciał się poobijać, pracując
    swoim własnym, powolnym tempem. Tymczasem jeśli ta praca jest wykonalna w
    ciągu 9 godzin, to prawda jest jednak taka, że wcale nie wykonujesz 3
    etatów, tylko 1 etat + 1 dodatkową godzinę. Wniosek z tego taki, że powinnaś
    przestać myśleć jednostronnie, tylko z perspektywy pracownika...