PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w
    Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: 20 Sep 2006 10:28:36 +0200

    Nixe napisał(a):

    > A jeśli_naprawdę_smakuje tak samo albo ktoś nie wyczuwa żadnej różnicy
    > (wyczucie smaku i zapachu to bardzo indywidualna sprawa - ja np. mogę wypić
    > włoskie wino gazowane za 50 zł i szampana za 500 zł i oba smakują wg mnie
    > identycznie), to po jakiego grzyba ma kupować serki oryginalne? Wtedy to
    > zakrawa po prostu na snobizm, a to już jest żenujące.

    Smak faktycznie jest sprawą subiektywną i nie ma sensu na ten temat
    debatować. Warto jednak zerknąć na skład chemiczny różnych tanich
    wyrobów "jedzeniopodobnych" do których dodaje się róznego rodzaju
    wypełniacze od celulozy po silikony. Generalnie im niższa cena tym
    procentowa zawartość wypełniaczy jest większa.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/