PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
  • Data: 2003-11-29 10:34:09
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bq9rh5$gi9$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > wymieniona przez ciebie usluga i towar.
    > Otoz wprowadzenie tych uslug i towarow zalezy od spoleczenstwa.
    >
    > Czy teraz dobrze skierowales pytanie?
    > Czy ja mam wiedziec jaka decyzje podejmie spoleczenstwo
    > Nie mam zamiaru podejmowac decyzji za spoleczenstwo,
    > ja moge tylko proponowac i decydowac z sila jednego glosu,
    > tak jak i ty z sila jednego glosu.
    >
    > Ale jak jestes ciekaw jakie ja bym wybral rozwiazanie, to
    > wybralbym takie ktore zakazuje produkcji narkotykow
    > i legalnego uprawiania prostytucji.
    >
    > Jesli zwolennikow tych rzeczy bedzie wiekszosc w spoleczenstwie,

    Kto w twoim modelu jako spoleczenstwo okresla, ktore produkty i uslugi sa
    legalne a ktore nie?
    I jak twoj model jest przygotowany na pojawinie sie w obiegu bonow,
    pieniedzy czy czegos innego, wyplacanego w obiegu nielegalnym za
    "nieistniejace" oficjalnie swiadczenai i uslugi?
    Jak bedizesz oplacal aparat biurokratyczny i represyjny zwiazany z
    definiowaniem i egzekwowaniem trzymania sie prawa.

    > Czy jestes za tymi rzeczami, ktore wymieniales?
    >
    > Jeszcze odnosnie nazywania kogos polpotem.
    > Czy to nie jest obraza i czy przypadkiem nie
    > moge cie przywolac do sadu w imieniu cywilnego
    > powodztwa?
    > Dlaczego cos masz do innej osoby?
    > Czy pogladow, ktore przedstawia nie jestes w stanie podwazyc?
    Caly czas podwazam.
    Ostatnim razem przestalem podwazac, jak zalatwiles sie ze sprawa dewiz
    zagranicznych stwierdzeniem, ze model bedzie ogolnoswiatowy i problem nie
    bedzie istnial.

    > Czy trzeba sie uciekac do osobistych razow.

    Staram sie tylko sprowadzic cie na ziemie, porownaniem do innego bardzo
    dobrego studenta ze swietnym modelem teoretycznym, ktory wprowadzajac go w
    zycie wyrznal 1/3 narodu nienaginajacego sie do teorii.
    W takich wydumanych modelach jest pelno luk, ktore, jesli wdrazajacy
    dysponuje wladza, zaczynaja byc blokowane terrorem.

    > Klus
    pzdr
    Krzysztof

    ---