PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: 17 Dec 2002 23:07:45 GMT
    Sender: A...@p...onet.pl@echo207.echostar.pl

    A FollowUp to a message dated 03 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje
    message-id= news:6aec.00000851.3dec00e0@newsgate.onet.pl :

    > Witam!
    >
    > Ostatnio na grupie pojawił się pewien delikwent, który narobił tu w
    > niezłym stylu sporo zamieszania. Adam "Trzypion" Płaszczyca to jego
    > miano. Wpadł, powiedział kilka szczerych, zajadłych słów i zaczęło się
    > piekiełko. Małe, polskie piekiełko. Zgraja dotkniętcyh do bólu ludzisk
    > obsiadła go i zaczęła szczekać. A czemu zaczęła? Nie dlatego, że Adam
    > jest bezczelnie pewny siebie (bo jest), nie dlatego, że jest
    > rozbrajająco szczery (bo jest), tylko dlatego, że jego słowa są celne.
> [...]

    Gratuluje napisania tak celnego tekstu.
    Zgadzam się z wieloma obserwacjami i wnioskami.

    "Jeśli nie wspierasz dobra, to wspierasz zło."

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism