PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja

  • 31. Data: 2003-11-19 08:14:41
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Proponuje ponumerowanie tych punktow, ladniej bedzie mozna sie do nich
    > odwolywac przy wyjasnianiu niejasnosci autorom postow
    > 1 musi to być oferta pracy - dla szukających pracy istnieje
    > grupa pl.praca.szukana
    > 2 w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy

    Nie chciałbym numerować, bo ludzie uznają, że dalsze numerki są mniej ważne.

    > "Właściwy adres moderatora znajduje się zawsze w nagłówku X-Moderator
    > każdego ogłoszenia pojawiającego się na grupie pl.praca.oferowana."
    > proponuje podawac w faq aktualny adres moderatora, poniewaz nie kazdy
    > oglaszajacy bedzie umial znalec naglowek i jego zawartosc.

    To jest kwestia do rozważenia i pewnie w docelowej wersji FAQ będzie tam
    jednak adres.

    > Jak najbardziej do kazdego nowego oglaszajacego powinien powrocic post z
    > linkiem do faq i jednoczesnie faq w tresci

    A to jest niestety zupełnie bez sensu. Nie ma sensu robić tego z automatu,
    gdyż grupa jest specyficzna i jakieś ~80% ludzi używa odspamiaczy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2003-11-19 08:17:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zorro <p...@p...onet.pl> wrote:

    > krótka dygresja:
    > (dotyczy handlu)

    Każdy właściciel bazaru ustala takie zasady jakie mu się podobają. Usenetowe
    grupy pl.* mają właściciela. Ich właściciel chciałby, aby był na nich
    porządek. Ich użytkownicy także chcieliby aby był na nich porządek.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 33. Data: 2003-11-19 08:22:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> wrote:

    [...]

    > No, to narazie tyle mojego.

    Dzięki. Postaram się zaraz zmodernizować FAQ. Chociaż nie wiem, czy
    umieszczanie całej litanii co to Usenet ma sens. Może po prostu dać urla do
    http://www.usenet.pl?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2003-11-19 08:26:43
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał

> [...]
    > grupy pl.* mają właściciela. Ich właściciel chciałby, aby był na nich
    > porządek. Ich użytkownicy także chcieliby aby był na nich porządek.

    racja. zgadzam się
    tylko jeśli się przesadzi z zasadami to w końcu formalizmy zabiją wolność
    będziesz miał same poprawne formalnie ogłoszenia od dużych pośredników czyli
    grupa stanie się darmową tablicą ogłoszeń dla biorących duże pieniądze
    rekinów rynku
    być może o to chodzi ?

    ale nie przejmuj się moimi uwagami bo wiem, że w usenecie panują określone
    reguły
    po prostu wyrażam swoje luźne opinie
    już taki jestem, bliżej easy ridera niż homo faber :-D

    pozdrowienia (od wielu lat mam sentyment do ludzi z UCI, sam się szlajałem
    po Cyfronecie ze dwadzieścia lat temu, więc nie traktuj osobiście)

  • 35. Data: 2003-11-19 08:34:03
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 19 Nov 2003 08:14:41 +0000 (UTC)
    Przemys?aw Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Nie chcia?bym numerowaae, bo ludzie uznaj?, ?e dalsze numerki s? mniej wa?ne.

    powolywanie sie na numerki jest szybsze i latwiejsze.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 36. Data: 2003-11-19 08:35:06
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 19 Nov 2003 08:22:03 +0000 (UTC)

    no mniej-wiecej o to mi chodzilo.

  • 37. Data: 2003-11-19 08:48:16
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Fakt. Jest to zapis na wpół martwy. Ale zostawiłem go własnie po to aby
    > teraz zacząć go bardziej przestrzegać.

    Powinieneś go CAŁKOWICIE przestrzegać, aby szukający pracy mogli sprawdzić
    wiarygodność oferującego pracę. Sadzę także, że NIE POWINNY być zamieszczane
    oferty puszczone z darmowych skrzynek.

    Inną sprawą jest zamieszczanianie ofert firm pośrednictwa pracy np. Bigram
    czy HRK. Ponieważ powszechne jest , że te firmy zamieszczaja lipne
    ogłoszenia w celu napełnienia sobie bazy CV, oferty od nich powinny zawierać
    oprócz ich nazwy i adresu, także nazwę i adres firmy dla której faktycznie
    poszukują pracownika.

    Pozdrawiam
    wm

  • 38. Data: 2003-11-19 09:06:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chciałbym numerować, bo ludzie uznają, że dalsze numerki są mniej
    ważne.

    Mozna dac literki, zreszta nie sadze, zeby nastapila akurat taka
    interpretacja, zwlaszcza przy zaznaczeniu w tekscie, ze "nalezy spelnic
    wszystkie ponizsze punkty".

    > A to jest niestety zupełnie bez sensu. Nie ma sensu robić tego z automatu,
    > gdyż grupa jest specyficzna i jakieś ~80% ludzi używa odspamiaczy.

    Nie chce zasypywac innych grup bzdurnymi postami zeby znalezc przyklad do
    cytowania, ale o ile dobrze pamietam to chyba np na grupie fotografia
    cyfrowa faq wrocilo do mnie jako "re:"temat posta ktory zamiescilem"".
    Sadze, ze wiekszosc odspamiaczy przepusci taka informacje
    Wydaje mi sie, ze do tego ktos opdpowiedzialny za dana grupe nawet
    niemoderowana ma baze adresow (ustawa:))) i na kazdy "nowy" generuje takie
    info

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 39. Data: 2003-11-19 09:15:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > cytowania, ale o ile dobrze pamietam to chyba np na grupie fotografia
    > cyfrowa faq wrocilo do mnie jako "re:"temat posta ktory zamiescilem"".

    Tak. Ale jak już mówiłem - imho tutaj nie ma sensu. I tak każdy kto wyśle
    niepoprawny artykuł dostaje link do FAQ.

    > Sadze, ze wiekszosc odspamiaczy przepusci taka informacje

    Znaczy niby jak?!

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 40. Data: 2003-11-19 09:15:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> wrote:

    > powolywanie sie na numerki jest szybsze i latwiejsze.

    Ok. (wierzę :)

    --
    Przemysław Maciuszko