PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja

  • 81. Data: 2003-11-26 11:17:07
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bq2079$kev$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > aplikacji?
    >
    > A czy wiesz, że na stanowiska, które aplikowałem przychodziło max. 20-30
    > ofert?
    Nawet, jesli kilkanascie spelnialo warunki - to tez moglo byc za duzo.

    > Więc po co p.....sz jak nie wiesz?
    A dlaczego nie piszesz wszystkiego?
    Potem sie dziwisz, ze ludzie nie znajac wszystkich danych wyciagaja
    niewlasciwe (Twoim zdaniem) wnioski....
    Poza tym troche kultury by sie przydalo...

    PiotrG

  • 82. Data: 2003-11-26 11:27:49
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Wiele firm z roznych wzgledow nie chce podawac swojej nazwy w ogloszeniu,
    > mimo to nie sa to zadne "sciemy" agencji doradztwa personalnego, tylko
    > normalna rekrutacja.
    > Czy powinnismy pozbawiac grupe tej sporej liczby ofert?

    Oferty pracy firm HR są zamieszczane na ich własnych stronach i innych
    portalach o pracy (jobpilot itp.), a każdy poszukujący pracy tam zagląda i
    nie ogranicza się tylko do p.p.o. Czy przekopywanie się przez g...o z
    Bigramu czy HRK uważasz za przyjemne, bo ja nie. I tak jak jest wymagane
    odpowiednie kodowanie tak powinno być bezwzględnie wymagane podanie nazwy i
    adresu firmy faktycznie poszukującej pracowników wraz z telefonem i/lub
    emailem. Jeżeli firma podaje swój adres to dopuszczałbym emaile z darmowych
    serwerów.
    Jeżeli takie wymogi by wprowadzić to firmy HR dostosowałyby się. Grupa p.p.o
    jest zbyt popularna, żeby się od niej odcinać.

    PS. Osobiście nie odpowiadam na ogłoszenia firm HR, w których nie podano
    nazwy firmy. Mam swoje preferencje w których firmach NIE chciałbym pracować
    i nie ryzykuję straty czasu na ewentualne rozmowy z hr-owcem, czy na brak
    odzewu bo ogłoszenie było sondazowe.
    Ale to tylko moje zdanie na ten temat.

    wm

  • 83. Data: 2003-11-26 11:39:07
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Skad mozesz to wiedziec?

    W jednym przypadku braku odzewu ze strony firmy HR zadzwoniłem do niej i
    zapytałem się. Koleś który sie tym tematem zajmował odpowiedział, że na
    ogłoszenie z takimi kwalifikacjami przychodzi max 20 - 30 ofert, ale już nie
    umiał odpowiedzieć dlaczego nie zostałem zaproszony na rozmowę.
    W innej firmie (nie HR) na rozmowie o pracę zapytałem się ilu jest
    kandydatów. Było 10.

    wm

  • 84. Data: 2003-11-26 11:40:27
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > A dlaczego nie piszesz wszystkiego?
    > Potem sie dziwisz, ze ludzie nie znajac wszystkich danych wyciagaja
    > niewlasciwe (Twoim zdaniem) wnioski....
    > Poza tym troche kultury by sie przydalo...

    Mam dziś zly dzień. Przepraszam

    wm

  • 85. Data: 2003-11-26 11:47:15
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Wszystko OK, teraz tylko trzeba go przestrzegać i nie stosować ŻADNYCH
    wyjątków.

    Z wyrazami poparcia dla Ciebie i twojej pracy
    wm

  • 86. Data: 2003-11-26 12:02:02
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Mam dziś zly dzień. Przepraszam
    Witam w klubie ;-)))))
    PiotrG

  • 87. Data: 2003-11-26 12:29:08
    Od: Marek Lityński <m...@b...pl>

    > Oferty pracy firm HR są zamieszczane na ich własnych stronach i innych
    > portalach o pracy (jobpilot itp.), a każdy poszukujący pracy tam zagląda i

    Mysle, ze wielu osobom wygodniej przegladac oferty w jednym miejscu na
    grupie, a nie przez www.

    > nie ogranicza się tylko do p.p.o. Czy przekopywanie się przez g...o z
    > Bigramu czy HRK uważasz za przyjemne, bo ja nie.

    Zawsze mozesz je filtrowac.

    > Jeżeli takie wymogi by wprowadzić to firmy HR dostosowałyby się.

    Nie dostosowalyby, bo to nie zalezy od nich, tylko od klientow, ktore
    zlecaja ogloszenie do prasy, a na grupie publikowane sa niejako "dodatkowo".
    Jeżeli wymogiem bedzie podanie nazwy, a firma nie bedzie mogla tego zrobic,
    efektem bedzie rezygnacja z tego srodka dotarcia do kandydatow.

    > Grupa p.p.o jest zbyt popularna, żeby się od niej odcinać.

    Jesli chodzi o agencje doradztwa, wazniejsza dla nich jest popularnosc
    serwisu wsrod klientow, a nie kandydatow.

    > PS. Osobiście nie odpowiadam na ogłoszenia firm HR, w których nie podano
    > nazwy firmy. Mam swoje preferencje w których firmach NIE chciałbym
    pracować
    > Ale to tylko moje zdanie na ten temat.

    Wiec dlaczego chcesz pozbawic inne osoby mozliwosci odpowiedzi na ogloszenia
    bez podanej nazwy pracodawcy?

  • 88. Data: 2003-11-26 12:30:08
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    > W jednym przypadku braku odzewu ze strony firmy HR zadzwoniłem do niej i
    > zapytałem się. Koleś który sie tym tematem zajmował odpowiedział, że na
    > kandydatów. Było 10.

    Wiec wiesz tylko tyle, ze udzielono Ci takich odpowiedzi. A ile w nich bylo
    prawdy...