PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku

  • 1. Data: 2003-11-18 09:06:52
    Temat: urlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    pracuje na umowe o prace od 7 kwietnia tego roku. zgodnie z obecnym kp. po
    pol roku przysluguje mi prawo do urlopu wypocz. w wys. polowy tego, co
    nalezy sie po roku - czyli 10 dni. do tej pory wykorzystalam 1 dzien.

    pytanie 1: do kiedy musze wykorzystac pozostale 9 dni przyslugujace mi juz
    teraz? czy pracodawca musi mi udzielic urlopu przed koncem tego roku
    kalendarzowego?
    pytanie 2: wg obecnego kp. w przyszlym roku (po 7 kwietnia) przysluguje mi
    prawo do kolejnych 10 dni urlopu. czy w zwiazku z tym, ze zmienia sie od
    nowego roku kp. moj urlop bedzie naliczany jakos inaczej? bo w nowym
    kodeksie jest naliczanie proporcjonalne co miesiac : 1/12 wymiaru urlopu za
    kazdy przepracowany miesiac?

    prosze o info, bo juz sie w tym calkiem pogubilam...

    dzieki z gory.

    pozdro.

    Karmakoma.

  • 2. Data: 2003-11-18 09:18:13
    Temat: Re: urlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    Ja sie podlacze pod watek :) Umowe podpisalam 08.08.2003..i wiem ze teraz nie
    mam szans na urlop..ale co po nowym roku...czy dopiero po 08.02. 2004 czy moze
    juz od 01.01.2004 mam prawo do urlopu, a jesli tak to w jakim wymiarze.

    Dzieki z gory za pomoc

    magda

  • 3. Data: 2003-11-18 09:34:34
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pracuje na umowe o prace od 7 kwietnia tego roku. zgodnie z obecnym kp. po
    > pol roku przysluguje mi prawo do urlopu wypocz. w wys. polowy tego, co
    > nalezy sie po roku - czyli 10 dni. do tej pory wykorzystalam 1 dzien.

    Nie wiem jak w przyszlym oku, ale na obecny stan prawny to przysluguje ci
    jeden urlop na 2003-2004.
    Czyli 20 dni do konca przyszlego roku,

    m.

  • 4. Data: 2003-11-18 13:22:56
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    a moze ktos wie, gdzie mozna znalezc w sieci ten nowy k.p., ktory wejdzie w
    zycie od nowego roku? bo szperalam, ale trafilam tylko na obowiazujacy...

    pozdro.

    Karma.