PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prowadzenie kursu/szkolenia

  • 1. Data: 2003-11-17 22:20:53
    Temat: Prowadzenie kursu/szkolenia
    Od: Kasia <l...@o...pl>

    Mam takie pytanko - jakie powinno byc wynagrodzenie za godzine
    prowadzenia kursu/szkolenia dla grupy kilku/kilkunastu osob?

    Kasia

  • 2. Data: 2003-11-17 22:55:11
    Temat: Re: Prowadzenie kursu/szkolenia
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Kasia napisał(a):

    > Mam takie pytanko - jakie powinno byc wynagrodzenie za godzine
    > prowadzenia kursu/szkolenia dla grupy kilku/kilkunastu osob?

    ale pytanie... :/. Czy to ma byc kurs HTML czy jezyka obcego? Wszystko
    zalezy jakie jest zainteresowanie na rynku. Jesli spore, to wiadomo
    trzeba sie cenic wysoko, jesli nie - to standardowo. Nie wiem czy masz
    ustalic ze (1) zleceniodawca ta stawke, czy (2)bezposrednio kursanci
    maja Ci zaplacic, jesli 1, to mozesz powiedziec ciut wiecej (czyli
    tyle, za ile OPLACA Ci sie pracowac), a on sam zaproponuje swoja
    stawke..., jesli 2, to tyle, zeby ich nie wystraszyc :>.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-17 23:08:01
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Mam takie pytanko - jakie powinno byc wynagrodzenie za godzine
    > prowadzenia kursu/szkolenia dla grupy kilku/kilkunastu osob?

    Adekwatne do tematu, umiejetnosci i wiedzy prowadzacego, miejsca prowadzenia
    kursu i stopnia intensywnosci:)

    Aga

  • 4. Data: 2003-11-18 07:40:55
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Adekwatne do tematu, umiejetnosci i wiedzy prowadzacego, miejsca
    prowadzenia
    > kursu i stopnia intensywnosci:)
    >
    > Aga

    moim zdaniem tego typu dyskusje nie mają sensu (no w sumie...chociaz...to
    grupa dyskusyjna) :)
    najlepiej jesli ktos obyty w temacie (np. prowadzacy szkolenia w danym
    temacie) powiedzialby jaką ma stawkę

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-11-18 08:30:30
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > najlepiej jesli ktos obyty w temacie (np. prowadzacy szkolenia w danym
    > temacie) powiedzialby jaką ma stawkę

    Tylko zauwaz, ze Kasia nie powiedziala o jakie konkretnie szkolenie
    chodzi:)))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 6. Data: 2003-11-18 10:04:30
    Od: Kasia <l...@o...pl>

    > ale pytanie... :/. Czy to ma byc kurs HTML czy jezyka obcego? Wszystko
    > zalezy jakie jest zainteresowanie na rynku.

    Dokladnie chodzi mi o 3-dniowe szkolenie po 8 godzin dziennie na temat
    VisualBasica - podstawy tego jezyka.

    Kasia

  • 7. Data: 2003-11-18 14:12:46
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości:
    > Dokladnie chodzi mi o 3-dniowe szkolenie po 8 godzin dziennie na temat
    > VisualBasica - podstawy tego jezyka.

    W mojej poprzedniej firmie wykładowca dostawał za godzine lekcyjną (45
    minut)
    - szkolenie komputerowe podstawowe - od 20 do 40 zł
    - szkolenie komputerowe zaawansowane (np. na zlecenie) - od 40 zł w góre
    - pozostałe (techniki sprzedaz, negocjaje, itp, itd): magister - od 60 zł do
    80 zł.
    - z doktoratem i wyzej - od ok. 80 zł.

    Oczywiscie od wszystkiego były wyjatki i odstepstwa ale szablon wygladał
    mniej wiecej tak jak przedstawilem

    Pozdrawiam
    gebbeth