PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - jakie wynagrodzenie?

  • 1. Data: 2003-11-17 22:42:44
    Temat: Programista - jakie wynagrodzenie?
    Od: "Witek" <m...@w...pl>

    Witam.
    W środę mam rozmowę w sprawie pracy na stanowisku programisty Delphi.
    Problem w tym, że kiedy rozmowa dojdzie do punktu "wymagania finansowe" nie
    wiem na ile się "wycenić"! Dodam, że jestem studentem informatyki, a praca
    byłaby na pełny etat. Jeśli ktoś ma informacje nt. wynagrodzeń programistów,
    to prosiłbym o odpowiedź! Z góry dzięki! Pozdrawiam

    --
    WJ

  • 2. Data: 2003-11-17 22:49:19
    Temat: Re: Programista - jakie wynagrodzenie?
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witek napisał(a):

    > Jeśli ktoś ma informacje nt. wynagrodzeń programistów,
    > to prosiłbym o odpowiedź! Z góry dzięki! Pozdrawiam

    Podlicz sobie ile kosztuje Cie zycie (mieszkanie, rachunki, oplaty,
    etc) dodaj do tego jakas kase na zycie/hulanki/swawole, ustal swoje
    minimum, za ktore bedziesz mial MOTYWACJE aby pracowac, wtedy bedziesz
    wiedzial jaka sume krzyknac. Oczywiscie na poczatek powiedz wiecej,
    zeby bylo z czego opuszczac, wiadomo krakowskim targiem mozna dojsc do
    kompromisu :). Poza tym suma tez jest zalezna od tego co potrafisz, czy
    masz doswiadczenie, czy tylko delphi miales na zajeciach...

    Jesli masz doswiadczenie, wiesz, ze jestes dobry, to nie krepuj sie
    krzyknac ile chcesz :) - Powodzenia.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-17 22:54:17
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    programistów,
    > to prosiłbym o odpowiedź! Z góry dzięki! Pozdrawiam

    Zaskocz ich.
    Powiedz, ze nie mozesz wplacac do kasy firmy za przywilej pracy i zdobywania
    doswiadczenia wiecej niz 400 zl miesiecznie. ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > WJ

    ---

  • 4. Data: 2003-11-17 22:57:38
    Od: nontox <s...@s...no>

    Dodam, że jestem studentem informatyki, a praca
    > byłaby na pełny etat.
    ??? to chyba jednak nie jestes studentem :)
    albo praca nie na pelny etat

    Jeśli ktoś ma informacje nt. wynagrodzeń programistów,
    > to prosiłbym o odpowiedź! Z góry dzięki! Pozdrawiam
    a wez krzyknij 3000, zartuje

  • 5. Data: 2003-11-17 23:09:58
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    nontox napisał(a):

    > ??? to chyba jednak nie jestes studentem :)
    > albo praca nie na pelny etat

    a w czym to przeszkadza? IMHO moze byc studentem zaocznym albo V roku i
    ma malo zajec...

  • 6. Data: 2003-11-17 23:32:46
    Od: Jimmy <j...@w...pl>

    nontox wrote:

    > a wez krzyknij 3000, zartuje

    3000pln brutto jak dla mnie jest ok propozycja. jest sluszna cena na
    poczatek.

  • 7. Data: 2003-11-18 00:15:48
    Od: nontox <s...@s...no>

    > 3000pln brutto jak dla mnie jest ok propozycja. jest sluszna cena na
    > poczatek.

    no mnie tez sie wydaje :)
    ale pewnie chlopak tyle nie dostanie :( taki kraj :(

    programoj za 1500 wydobywaj wegiel za 3500 i rob 18mld dlugu

    zreszta co to za porgramowanie w Delphi, bedzie trzepal jakies denne
    bazy danych w paradoxie

  • 8. Data: 2003-11-18 04:00:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@s...no news:bpbji6$j40$1@atlantis.news.tpi.pl

    > a wez krzyknij 3000, zartuje

    Na czym zart polegal?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2003-11-18 12:08:43
    Od: "Wacław" <...@...com>

    > Na czym zart polegal?

    Moze na tym, ze na wiecej jak 1000zl moze nie liczyc

  • 10. Data: 2003-11-18 13:18:09
    Od: wojtek <t...@n...myrealbox.com>

    > Problem w tym, że kiedy rozmowa dojdzie do punktu "wymagania finansowe" nie
    > wiem na ile się "wycenić"!

    i tak ci zapłaca tyle ile ustalili sobie wcześniej,tak więc nie ma
    znaczenia ile krzykniesz