PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja

  • 41. Data: 2003-11-19 10:14:27
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: "Artur" <j...@j...pl>

    wm wrote:

    > Powinieneś go CAŁKOWICIE przestrzegać, aby szukający pracy mogli
    > sprawdzić wiarygodność oferującego pracę. Sadzę także, że NIE POWINNY
    > być zamieszczane oferty puszczone z darmowych skrzynek.

    bzdury takie gadasz, ze sie sluchac nie chce - ja na samym poczatku
    zadnej firmy nie mialem, ale szukalem programistow (i znalazlem) - nie
    podawalem zadnych namiarow na firme (hint: nie bylo jej) i posilkowalem
    sie darmowym kontem i jakos czlowiek pracujacy u mnie zdolal zarobic
    troche grosza

    mysl zanim cos napiszesz

  • 42. Data: 2003-11-19 10:27:18
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > podawalem zadnych namiarow na firme (hint: nie bylo jej) i posilkowalem
    > sie darmowym kontem i jakos czlowiek pracujacy u mnie zdolal zarobic
    To prawda.
    Praca kojarzy sie zwykle z firma itd.
    A przeciez moge zaoferowac prace np. przy odnawianiu mojego mieszkania.
    To tez jest praca i tez za pieniadze (i to pewnie wieksze niż w
    hipermarkecie
    na kasie).

    PiotrG

    PS. Nie odnawiam mieszkania - to byl przyklad.

  • 43. Data: 2003-11-19 10:42:21
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > bzdury takie gadasz, ze sie sluchac nie chce

    bzdury to ty gadasz

> [...]
    > podawalem zadnych namiarow na firme (hint: nie bylo jej) i posilkowalem
    > sie darmowym kontem i jakos czlowiek pracujacy u mnie zdolal zarobic

    ZUS i podatki odprowadziłeś za pracownika?

    Wystarczy przejrzeć posty i można zobaczyć ilu oszustów się ogłasza. Dotyczy
    to zwłaszcza www i sklepów internetowych.

    > mysl zanim cos napiszesz

    Myślenie przychodzi mi z łatwością, ale jak widać tobie nie.

    wm

  • 44. Data: 2003-11-19 10:43:21
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 19 Nov 2003 11:47:46 +0100
    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Je?eli jeste? osob? fizyczn? nie prowadz?c? dzia?alno?ci gospodarczej
    > nie mo?esz nikogo zatrudniae nawet na umow? o dzie?o. Jedyna mo?liwo?ae
    > to na

    chcesz przez to powiedziec, ze jesli dajmy na to sobie remontuje
    mieszkanie i wezwe ekipe do tego remontu, to zeby bylo legalnie to musze
    JA zarejestrowac dzialanosc gospodarcza????

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 45. Data: 2003-11-19 10:44:14
    Od: "Artur" <j...@j...pl>

    wm wrote:

    > ZUS i podatki odprowadziłeś za pracownika?

    podpialem go pod firme ojca, tylko nie moglem uzywac jego nazwy w
    ogloszeniu

    > Myślenie przychodzi mi z łatwością,

    tiaa, jak widac...

  • 46. Data: 2003-11-19 10:45:23
    Od: "Artur" <j...@j...pl>

    wm wrote:

    [...]

    jako osoba fizyczna moge poszukwiac pracownika, jako pracodawca moge
    taka prace mu zaproponowac

    mysl zanim cos napiszesz

  • 47. Data: 2003-11-19 10:47:46
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > A przeciez moge zaoferowac prace np. przy odnawianiu mojego mieszkania.
    > To tez jest praca i tez za pieniadze (i to pewnie wieksze niż w

    Jeżeli jesteś osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej nie
    możesz nikogo zatrudnić nawet na umowę o dzieło. Jedyna możliwość to na
    czarno, ale ja tego nie popieram i zapewne większość osób czytających p.p.o
    A jeżeli poszukujesz firmy do wykonania remontu to służą do tego inne grupy.

    Pozdrawiam
    wm

  • 48. Data: 2003-11-19 11:00:38
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    >chcesz przez to powiedziec, ze jesli dajmy na to sobie remontuje
    >mieszkanie i wezwe ekipe do tego remontu, to zeby bylo legalnie to musze
    >JA zarejestrowac dzialanosc gospodarcza????

    Zanim cos napiszesz przeczytaj caly post ze zrozumieniem.
    wynajecie ekipy do remontu <> od zatrudnienia pracownika na etat/uz/uod

    wm

  • 49. Data: 2003-11-19 11:11:40
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > podpialem go pod firme ojca, tylko nie moglem uzywac jego nazwy w
    > ogloszeniu

    Czyli kombinowałeś. Ponieważ uczciwość mam we krwi to kończy dyskusję z
    mojej strony.

    Krętaczy/kombinatorów/oszustów nie pozdrawiam
    wm

  • 50. Data: 2003-11-19 11:42:14
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zanim cos napiszesz przeczytaj caly post ze zrozumieniem.
    > wynajecie ekipy do remontu <> od zatrudnienia pracownika na etat/uz/uod
    Czekaj. Nie rozumiem.
    Dlaczego zakładasz, ze chce na czarno kogos brac?
    Pojawiaja sie np. oferty firm, w których to ofertach jest warunek, że osoba
    zatrudniana ma prowadzic dzialalnosc gospodarcza - czyli ma byc de facto
    firma. I to jest OK.
    Wiec skoro ja chce wziac czlowieka/ludzi do remontu na ten przyklad,
    to jesli chce, zeby byli firma to nie jest OK?
    A czym istotnym to sie rozni?

    Zanim napiszesz o zrozumieniu, sam sie zastanow co to znaczy oferta pracy.

    PiotrG