PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe stanowisko pracy ... lol.... › Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
  • Data: 2005-09-15 20:26:58
    Temat: Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Sep 2005 21:41:46 +0200, "Immona" wrote:

    >Na slowach typu "dziekuje", "smaczne",
    >"wszystkiego najlepszego" itp. w nie znanych mi poza tym jezykach odnioslam
    >kilka razy wymierne korzysci.

    Po przeczytaniu powyższego trochę inny zestaw słów mi się skojarzył:
    "do piče!", "kokot", "buzerant", "chápeš ty jebo?". Osoby znające
    któryś z języków naszych południowych sąsiadów przepraszam za takie
    spłaszczenie i sprowadzenie dyskusji do niezbyt chwalebnego poziomu*,
    chciałbym jednak zaznaczyć że tego typu słowa również potrafią
    zaskarbić sympatię rozmówców ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * znacie ten dowcip o języku polskim (česká verze)?:
    "Pan szuka mieszkanie? - Ne, pán mešká šukanie!"