PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe stanowisko pracy ... lol.... › Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
  • Data: 2005-09-15 22:14:50
    Temat: Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Sep 2005 22:18:21 +0100, Galathea wrote:

    >A co to znamena ? Co je to piče ?

    <rot13> cvčn = cvmqn; Jłnśpvjvr mtbqavr m erthłnzv vpuavrw tenznglxv
    gb pulon cbjvaab olć "qb cvčv*" ("qb cvmql" - zl zójvzl "qb puhwn" yho
    "qb xhejl aęqml!"), n avr "qb cvčr". Wrqanx abeznyavr (j zbjvr
    cbgbpmarw) mnbofrejbjnłrz żr hżljnwą grw qehtvrw sbezl**. Bq cvčv
    jmvęłn fvę jłnśavr gn phqbjan "cvčbivan" (hjnżnz, żr wrfg gb wrqra m
    anwłnqavrw oemzvąplpu jlenmój ;-)), pmlyv "cvreqbłn, tłhcbgn". Wrśyv
    puprfm, żrol mnoemzvnłb gb mnonjavr qyn Fłbjnxn, gb jlzój gb wnxb
    [cvćbjvan], n avr [cvpmbjvan] - honj oęqmvr zvnł cemrqav</rot13>

    >A takovy "kokot",

    <rot13> puhw </rot13>

    > "buzerant",

    <rot13> crqnł, wrqanx hżljnwą grtb eójavrż tql pupą xbtbś boenmvć v
    jlmjnć bq qrovyv </rot13>

    > nebo "ty jebo ?"

    <rot13> pbś j ebqmnwh "cbwro" </rot13>

    >Możesz powiedzieć - mieszkam przy granicy i nie wiem (domyślam się,
    >jednak z chęcią usłyszę... przeczytam :P.

    Jeśli chcesz wzbogacić swoje słownictwo, to kup sobie płytę
    "Kontrafaktu" (ichni zespół hip-hop'owy), a się trochę podszkolisz.

    Zresztą - pomieszkałbyś z bandą Słowaków, to byś się wszystkiego
    dowiedział, a nie teraz się głupio pytasz, do piče! ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * ulica -> ulici, ale žena (kobieta) -> žene

    ** kumpel obiecał mi, że gdy będzie miał z tego egzamin (znaczy z
    ichniej gramatyki, a nie przeklinania) to się innych, lepiej
    przygotowanych studentów zapyta jaka jest poprawna forma (odmiana),
    niestety kokot jeden zapił i nie był w stanie iść na zaliczenie