PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe stanowisko pracy ... lol.... › Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
  • Data: 2005-09-16 10:34:57
    Temat: Re: Nowe stanowisko pracy ... lol....
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Sep 2005 10:43:57 +0100, Galathea wrote:

    >więc jednak się nie pomyliłem co do znaczenia :P

    Znaczy, że masz talent :-)

    >hip-hop - w dodatku czeski lub słowacki, to raczej nie moja działka ;)

    Ale na płycie są też jacyś wykonawcy polscy i rosyjscy (hmm, ciekawe
    czemu nie zaprosili Węgrów do współpracy ;-)). Co do hip-hop'u jest to
    chyba jeden z gatunków muzycznych najbardziej przydatnych w nauce
    języków obcych, jednak czasami trzeba się przemóc (np. w przypadku
    niemieckiego musiałem się zmusić).
    Jeśli zgłębiasz tajniki hiszpańskiego, to polecam hip-hop
    argentyński*. Co prawda będziesz musiał normalnie się wszystkiego
    uczyć, ale potem jaka przyjemność zapodać sobie
    południowoamerykańskich wykonawców i uczyć się języka prawie od zera
    ;-)

    >No tak... może kiedyś :)

    A dlaczego nie teraz? Jeśli mieszkasz na samej granicy, to co za
    problem przeprowadzić się te parę metrów? :> Nie dość że taniej, to
    jeszcze możesz od razu wprowadzić się do jakiejś żeny ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * przyznaję się że jednak brakuje mi tam meksykańskiej "mamasita"