PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa praca...

  • 1. Data: 2003-06-05 12:18:23
    Temat: Nowa praca...
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    Witam wszystkich,

    Wlasnie do mnie zadzwonili z firmy X , (HUURAA!!) aby umowic sie na
    spotkanie i mala rozmowe.

    Tutaj powstaje moje pytanie. Jestem obecnie zatrudniona na stale, na czas
    okreslony (3 miesiace). Umowa wygasa (gdy nie zostanie przedluzona) z koncem
    lipca.
    Jezeli powiedzie mi sie na rozmowie kwalifikacyjnej, to co powinnam zrobic?
    Jak rozwiazac taka umowe z obecna firma?

    pozdrawiam,
    Anni

  • 2. Data: 2003-06-05 19:55:27
    Temat: Re: Nowa praca...
    Od: "regi" <r...@r...pl>

    Użytkownik "aNNI" napisał w wiadomości >
    >Jestem obecnie zatrudniona na stale, na czas okreslony (3 miesiace).

    Hm, ja tu czegoś nie rozumiem, to jakaś nowa forma zatrudnienia :))))

    pozdrawiam
    Regi

  • 3. Data: 2003-06-06 06:47:44
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    > Hm, ja tu czegoś nie rozumiem, to jakaś nowa forma zatrudnienia :))))

    a czego dokladnie nie rozumiesz?
    tak mam napisane w dokumentach... i chcialam sie zapytac co mam teraz z tym
    fantem zrobic..

    aNNI

  • 4. Data: 2003-06-06 07:52:29
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    A moze wiecie jak mi pomoc? W jaki sposób moznaby rozwiazac ten "tyci"
    problemik?

    aNNI

  • 5. Data: 2003-06-06 08:11:16
    Od: andrzej <a...@g...pl>

    >Jestem obecnie zatrudniona na stale, na czas okreslony (3 miesiace).
    zapewne chciala powiedziec ze jest zatrudniona na podstawie umowy o prace
    na okres 3 miesiecy

  • 6. Data: 2003-06-06 08:12:29
    Od: kuba <k...@w...pl>

    To zależy co masz napisane w umowie na czas określony - czy jest tam zawarty
    pkt. dotyczacy okresu wypowiedzenia umowy. Duzo też zależy od pracodawcy. Jesli
    obecny zogdzi sie, to za porozumieniem stron zawsze możesz wypowiedzeć umowę.
    Jednak w przypadku umów na czas określony, jesli nie ma tego w umowie to nie ma
    czegoś takiego jak okres wypowiedzenia. Jak pracodawca cie nie zechce puscić
    będziesz miała problem.
    Jak Ci się powiedzie na rozmowie najlepiej porozmawiaj z nowym pracodawcš o
    swoje sytuacji. Jesli naprawdę cie chcš - to poczekajš miesiš, a dodatkowo
    wypadniesz jako rzetelny pracownik dotrzymujšcy umów.

  • 7. Data: 2003-06-06 09:48:31
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Jezeli powiedzie mi sie na rozmowie kwalifikacyjnej, to co powinnam zrobic?
    > Jak rozwiazac taka umowe z obecna firma?

    Witam,
    zawsze możesz rozwiązać umowę bez wypowiedzenia albo po prostu nie przyjść do
    roboty - tym bardziej że pracowałaś tam tylko 3 miesiące. Świadectwem pracy nie
    musisz się chwalić i tyle.
    Paweł

  • 8. Data: 2003-06-06 22:30:54
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

> [...]
    > Jezeli powiedzie mi sie na rozmowie kwalifikacyjnej, to co powinnam zrobic?
    > Jak rozwiazac taka umowe z obecna firma?

    A to spotkanie juz sie odbylo? Juz masz parce ze chcesz rozwiazywac stara umowe?
    Ja wlasnie szukam pracy i dostalem juz kilak zaproszen na rozmowy i wszedzie
    skladaja sie one conajmniej z 3-4 etapow(ale to moze daltego ze to duze
    miedzynarodowe firmy...)....samo zaproszenie to jeszcze nic...pozatym rzadko
    robota u nich jest natychmiast....zwykle daja troche czasu....np zakonczenie
    rekrutacji na poczatku lipaca a zatrudnienie od 01.09
    pozdr

  • 9. Data: 2003-06-07 21:44:41
    Od: j...@p...onet.pl

    > roboty - tym bardziej że pracowałaś tam tylko 3 miesiące.

    ... pracuje tam od stycznia
    czyli juz 6 miesiecy. Po stazu zatrudnili mnie na ten caly "czas okreslony"...

    aNNI

  • 10. Data: 2003-06-07 21:46:35
    Od: j...@p...onet.pl

    >zaproszenie to jeszcze nic...pozatym rzadko
    > robota u nich jest natychmiast....zwykle daja troche czasu....np zakonczenie
    > rekrutacji na poczatku lipaca a zatrudnienie od 01.09

    Oczywiscie ze wiem , iz sama rozmowa o niczym nie swiadczy. Ale , zwazywszy na
    to, ze chcialabym wiedziec wczesniej co i jak zrobic .... dlatego sie
    zapytalam.
    Nie zamierzam rozwiazywac umowy, jezeli nie bede miala nastepnej pracy , ze
    tak powiem, w rekawie.

    aNNI