PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto będąc na bezrobociu otworzył biznes?

  • 1. Data: 2003-06-05 09:31:47
    Temat: Kto będąc na bezrobociu otworzył biznes?
    Od: "Pm" <p...@w...pl>

    Cześć!

    Szukam pracy i nic. W końcu zaczynam myśleć o własnym biznesie. Czy komuś
    udało się już to przerobić?

    Paweł

  • 2. Data: 2003-06-05 13:15:11
    Temat: Re: Kto będąc na bezrobociu otworzył biznes?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Pm" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!
    >
    > Szukam pracy i nic. W końcu zaczynam myśleć o własnym biznesie. Czy komuś
    > udało się już to przerobić?

    przerobić.. na co?

    owszem udało mi się założyć własny biznes... i jakoś żyję z niego od 99 r.

    Zatem.. o co właściwie pytasz?

  • 3. Data: 2003-06-05 17:32:20
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Szukam pracy i nic. W końcu zaczynam myśleć o własnym biznesie. Czy komuś
    > udało się już to przerobić?

    Jak biznesem nazywasz jednoosobowa firme w ktorej glownym
    generatorem zysku jest naklad pracy (zazwyczaj fizycznej) jej
    wlasciciela, to takich osob w Polsce jest wiele.

    Parkieciarze, kafelkarze, dekarze, elektrycy itp...

    Co do reszty? Sprawa jest IMHO trudniejsza.

    FX