PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warunki wypowiedzenia umowy

  • 1. Data: 2003-06-05 11:59:26
    Temat: Warunki wypowiedzenia umowy
    Od: "Slavo" <d...@a...pl>

    Witam!

    Czy mógłby ktoś mi podać, gdzie mogę znaleźć
    warunki wypowiedzenia umowy o pracę na czas
    nieokreślony (w jakich przypadkach można i w
    jakich przypadkach należy się kuroniówka, a
    w jakich nie itp.).

    Sytuacja u mnie jest taka, że "nie wyrabiam"
    nerwowo w firmie, w której pracuję - w tej chwili
    jestem na zwolnieniu lekarskim z tego powodu.
    Nie chciałbym tam wracać - wolę, żeby albo oni
    mnie zwolnili, albo sam się zwolnię. Problem
    tylko w tym, że pewnie nie od razu znajdę inne
    zatrudnienie i chciałbym mieć chociaż na początek
    kuroniówkę, żeby mieć z czego opłacić mieszkanie.

    Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.

    Pozdrowienia!
    Sławek

  • 2. Data: 2003-06-08 10:30:05
    Temat: Re: Warunki wypowiedzenia umowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zatrudnienie i chciałbym mieć chociaż na początek
    > kuroniówkę, żeby mieć z czego opłacić mieszkanie.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.

    Swojego wypowiedzenia nie potrzebujesz argumentować wypowiadasz i cześć pracy.
    Na drugie pyt. Ustawa z 14 grudnia 1994 r. o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu
    bezrobociu (tekst jdnolity Dz.U.2001 r. nr 6, poz. 56 z późn. zm.). Pozdrawiam.