PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks › Re: Nokia Siemens Networks
  • Data: 2008-06-03 06:24:38
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks
    Od: b_art_osh <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak ci na te pytania odpowiedział ten pracownik tej firmy?

    Napisał mniej więcej, że są wymagania odnośnie dostępności oraz
    wymagania odnośnie wiedzy technicznej, która jest weryfikowana podczes
    rozmowy kwalifikacyjnej. Mi jednak chodzi o bardziej konkretne
    informacje, bo np.nie wiem czy musze się specjalnie przygotowywać do
    takiej rozmowy, czy mogę do CV wpisać przykładowo "zajomość podstaw
    SQL" (bo co to znaczy "podstaw" ?!?), itp.