PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks › Re: Nokia Siemens Networks
  • Data: 2008-06-03 04:36:39
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "b_art_osh" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60676125-4f6b-4a15-807b-cf80399072d8@y38g2000hs
    y.googlegroups.com...
    Witam,

    Ostatnio dostałem wiadomość od pracownika tej firmy o możliwości
    odbycia praktyki (wczesniej na targach pracy wypełniłem formularz
    aplikacyjny) i ew możliwości pracy. Jestem studentem 3 roku na
    Politechnice Wrocławskiej. Przeszukałem kilka forów z opiniami o
    pracodawcach, ale wszystkie opisują sytuację, gdy już tam pracujesz,
    dlatego mam kilka pytań:
    - jak ciężko jest tam się dostać?
    - czy trzeba mieś jakąś "superwiedzę" z określonych tematów?
    - czy rozmowa kwalifikacyjna to "pytanie przy tablicy"
    - czy średnia ocen z indeksu jest w jakiś sposób uwzględniana?

    A jak ci na te pytania odpowiedział ten pracownik tej firmy?

    --
    andreas