PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks › Re: Nokia Siemens Networks
  • Data: 2008-06-05 17:20:30
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks
    Od: b_art_osh <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozmawiaj z pracodawca, bo pytanie jest zbyt ogolne. I jak slusznie
    > zauwazono - napisz prawde w CV, wtedy z kazdej rzeczy sie wybronisz.

    Czyli rozumiem, ze pytania nie są z góry ustalone, ale dotyczą tego,
    co napisało się w CV, tak? A ty (darnok) miałeś już taką rozmowę w tej
    firmie? Mógłbyś podzielić się wrażeniami albo chociaż krótko ją
    opisać? Bo to będzie w zasadzie moja pierwsza taka rozmowa, i nie wiem
    za bardzo czego się spodziewać.