PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
  • Data: 2002-08-22 11:12:37
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "Rafalus" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [Nie, nigdy po trupach... wrecz przeciwnie, to zawsze ja sie dokladam i
    > ofirauje swoja pomoc innym jesli nawet nie lezy to w moim interesie. Nigdy
    > nie mialem problemow interpersonalnych, a zawsze bylem tym motorkiem,
    ktory
    > napedza innych i pomaga. Zasmiecanie grupy... coz, nic sie chyba nie
    stalo,
    > jesli w ciagu tygodnia umiescilem 3 swoje ogloszenia? Ja szukam pracy,
    > wykorzystuje wszystkie drogi - ale spojrz tylko na innych, ktorzy bawia
    sie w
> [...]

    A mnie ciagle interesuje czemu taki ideal nie ma pracy ???. Jest to dla mnie
    niezrozumiale. Mam kilku znajomych, ktorzy wyrozniaja sie z "tlumu" i sa
    natychmiast rozchwytywani przez pracodawcow. Mysle ze mamy tu przypadek
    przerostu ambicji nad faktyczna wartosc. Zapraszam wiec do podrozy za ocean
    :). Tam z pewnoscia poczujesz sie doceniony.
    A moze wez sie za wlasny interes.

    Rafalus