PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
  • Data: 2002-08-22 08:21:12
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2002 15:54:23 +0000 (UTC), "MAREK GRZELEWSKI"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    Na poczatku chcialem tylko powiedziec, ze nie chce Ciebie urazic, ale
    napisze, co mnie spotkalo kiedys z osoba myslaca podobnie ja Ty, ale
    to nizej

    >[Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    >stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?
    Sama strona pokazuje, ze jesli dazysz co celu (w tym przypadku
    znalezienie pracy), to jednak nie robisz tego dobrze...

    >"jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    >zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    >doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...
    Jesli jestes "osoba niesamowicie uzdolniona", to Ty powinienes lezec
    do gory brzuchem i o Ciebie powinni sie bic...

    >"jestem calkowicie odporny na stres" tak moi drodzy, kilkuletnia praca nad
    >wlasna psychika, psychologia i socjotechnika - bron umyslowa XXI wieku...

    tu lezy pies pogrzebany, socjotechniki i inne duperele, IMHO to tacy
    ludzie nadaja sie do robienia wielkiego krzyku wokol siebie, a jak
    dojdzie co do czego, to chowaja ogon i mowia, ze to nie oni mowili....

    >"celem odniesienia sukcesu moralnego" bo tak to juz jest, jesli dokona sie
    >czegos wielkiego, z czego rowniez inii moga sie cieszyc...

    Strona WWW nie jest chyba Twoim sukcesem moralnym

    >"bedac przykladem pracownika doskonalego" jak do tej pory, bylem zawsze
    >najlepszy, prawa reka kierownika i zawsze rozwiazywalem problemy nie do
    >rozwiazania... ale coz, w koncu nigdy sie nie poddaje i zawsze staram sie w
    >specyficzny sposob podejsc do danego np. problemu...

    Jesli byles najlepszy dlaczego to Ty nie zostales kierownikiem,
    dlaczego szukasz pracy - szukasz lepszej....?

    >Pozdrawiam, Marek]

    Rowniez Cie pozdrawiam i jak cos zycze powodzenia.

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ToyoTa Carina E 1.8