PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
  • Data: 2002-08-22 10:35:13
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ak0f7l$96t$1@news.gazeta.pl...

    > [Tak..., roznie sie w zyciu moze ulozyc ale nie Wszyscy sa w stanie wiele
    > zrozumiec. Mysle, ze gdybys znalazl sie w takiej sytuacji co ja, dawno bys
    > juz popadl w depresje a moze i gorzej. Ale tego Ci nie zycze... nie bede
    > wnikal w szczegoly, bo nie jest to tematem... ale wiedz, ze w zyciu kiedy
    > kochasz kogos bliskiego np. rodzicow i cos sie stanie - nigdy nie wiesz, do
    > czego sie posuniesz i jak zareagujesz. Z pewnoscia zdajesz sobie sprawe jakie
    > sa koszty np. hospitalizacji by trzeba komus uratowac zycie... Zycze
> [...]

    Przepraszam za ton. Rozumiem juz powody klopotow finansowych.
    Nie rozumiem jednak jednej rzeczy... Tyle dobrego o sobie piszesz
    z niebywala wrecz przesada (co nie tylko wsrod Polakow budzi watpliwosci),
    opowiadasz o swoich doskonalych, idealnych zaletach i umiejetnosciach -
    wybacz, nie tedy droga. A zachodnie koncerny znaja sie na tym. Taki jak Ty,
    pozbawiony skromosci, z mniemaniem, ze pozjadal wszystkie rozumy,
    jest bardzo niepozadany w firmach.
    Ale o co mi chodzi: dlaczego nie masz pracy? Skoro masz klopoty, sam jej
    nie rzuciles. Zwolniono Cie? Brzmi nierealnie. A moze to tylko zabieg
    socjotechniczny...?
    Nie chcialbym bysmy wplatali tu watki rodzinne, ograniczmy sie do samej
    pracy.

    Pozdrawiam
    GreG