PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwe "wydłubywanie"? › Re: Nieuczciwe "wydłubywanie"?
  • Data: 2006-12-07 10:51:25
    Temat: Re: Nieuczciwe "wydłubywanie"?
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Z agencji reklamowej X czy w imieniu agencji reklamowej X?
    > Bo to istotna różnica w kontekście Twojego postu.
    Powiedział, że Z agencji.

    > Rozwiązania są dwa. Pierwsze to takie, że konkurencja stara się działać
    > na Waszą szkodę. Czy tak jest - sam powinienieś wiedzieć, tzn. wiedzieć
    > na ile naprawdę jesteście konkurencją dla agencji X.

    No własnie, z tego co wiem, mamy wielu "wrogów" w naszym mieście ;)
    Też o tym myślałam i hipotezę mamy taką, że jest to agencja
    reklamowa, która chce otworzyć swój dział eventowy i szuka do niego
    ludzi.
    Z drugiej strony, ja na ich miejscu zadzwoniłabym z taką propozycją
    do kogoś innego, na wyższym stanowisku i dużym doświadczeniem.
    Zaproponowałabym jej kierownicze stanowisko i możliwość
    pokierowania tym właśnie działem firmy. A tej sytuacji poprostu nie
    rozumiem...

    > W pierwszym przypadku (zakładając, że jesteście strategicznym
    > konkurentem dla agencji X) zagranie dzwoniącego to dirty trick i to nie
    > jest raczej norma w Polsce.

    To się uspokoiłam :)

    Pzdr