PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwe "wydłubywanie"? › Re: Nieuczciwe "wydłubywanie"?
  • Data: 2006-12-07 11:58:11
    Temat: Re: Nieuczciwe "wydłubywanie"?
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Tomek P. napisał(a):
    > A przypadkiem nie jest tak, że ktoś od Was testuje Waszą lojalność? ;-)

    Wiesz... gdyby złożył propozycję zupełnie jednoznacznie - Pani
    dostaje dwa razy tyle, ale wynosi Pani bazę danych z firmy, to bym
    mogła coś podejrzewać. Tak nie było - stąd moje pytanie na
    liście.

    Zreszta u nas nie stosuje się takich praktyk. Firma nie jest duża i
    panuje ogólnie atmosfera... zaufania. Nie podejrzewam mojego
    kierownictwa o takie praktyki... nie:)

    Pzdr