PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie zapłacili pieniędzy...co robić ? › Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
  • Data: 2005-01-04 12:29:00
    Temat: Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi "Ixon" <i...@o...pl> wypłynęło z pasją:
    > Witam,
    > Mam problem, może ktoś zna się na prawie pracy i tego typu
    przypadkach...

    Niedawno to przerabiałem :). Zapłacili mi, kiedy wykonałem następującą
    procedurę. Umowa zapewne głosi, że sądem właściwym jest odpowiedni dla
    siedziby pracodawcy. A więc namierzasz adres tego sądu. Po drugie, tryb
    postępowania: jeśli Twoje roszczenie jest do wysokości 5000 PLN, możesz to
    zrobić w trybie uproszczonym (zbierasz dowody: kopię umowy, maile, które
    wysyłałeś z wezwaniami do zapłaty, wysyłasz do właściwego sądu i cześć).
    Więcej informacji tutaj:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=117.
    Przejdź się też np. do Federacji Konsumentów i zapytaj prawnika o
    szczegóły.
    Kiedy masz to wszystko obcykane, wyślij mailem z potwerdzeniem odbioru
    albo listem poleconym ostateczne wezwanie do zapłaty (z podanym terminem
    uiszczenia należności). W moim przypadku to wystarczyło - po dwóch dniach
    miałem kasę :)).

    Życzę powodzenia
    Coinneach