PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie zapłacili pieniędzy...co robić ? › Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
  • Data: 2005-01-05 18:16:46
    Temat: Re: Nie zapłacili pieniędzy...co robić ?
    Od: Karmakoma <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 13:29:00 +0100, Coinneach Odhar napisał(a):

    <ciach>

    > Kiedy masz to wszystko obcykane, wyślij mailem z potwerdzeniem odbioru
    > albo listem poleconym ostateczne wezwanie do zapłaty (z podanym terminem
    > uiszczenia należności). W moim przypadku to wystarczyło - po dwóch dniach
    > miałem kasę :)).

    szczesciarz... ja wyslalam wezwanie do zaplaty, ktore odebrali 22.12.2004.
    do tej pory sie nie odzywaja. a jeszcze wczoraj menedzer projektu, z ktorym
    podpisalam umowy o dzielo, za ktore zalegaja mi juz 1,5 miesiaca wysmarowal
    cos takiego: "Wiec [pisownia oryginalna!!!] o tym, iż nie było nikogo
    zamiarem wprowadzanie Cię w błąd czy oszukanie", a to, ze od poltora
    miesiaca obiecuja, ze juz jutro (!!!) bede miec pieniadze od nich na koncie
    to wg niego malo istotne... najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to, ze
    klienci tej firmie (dla ktorych robilam owe dziela) zaplacili. tylko do
    mnie przelewy nie poszly...

    zdecydowalam sie wczesniej na windykacje (suma nie przekracza 5 tys. zł),
    ale po przeczytaniu powyzszych watkow, chyba zastanowie sie nad sadem... w
    moim przypadku wszystko jest jasne, czyste i swietnie udokumentowane. takze
    mysle, ze dowody w sadzie bylyby bardzo dobre, wina jest wylacznie po
    stronie zamawiajacego, ktory pomimo odebrania dziel nie zaplacil. smutna
    polska rzeczywistosc...

    K.