PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie robim, bo się narobim › Re: Nie robim, bo się narobim
  • Data: 2004-05-07 20:05:10
    Temat: Re: Nie robim, bo się narobim
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c7bg4v$kbq$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > I oczywiście to jest w porządku? Tu na czarno, tam po zasiłek. Złodzieje.

    Widzisz gdzieś w mojej wypowiedzi ocenę takiego postępowania? Ja nie.
    Opisałem fakty. Jak jest, każdy widzi.
    Przedstawiony przeze mnie przykład raczej przeczy tezie, że większość
    bezrobotnych to nieroby od urodzenia.

    > Jeszcze gospodarstwo jest (dotowane wkrótce z UE) i uzbiera się na
    flaszkę,
    > albo dwie. Polska wioska alkoholska.

    Ha, ha. Ktoś już Tobie pisał o dotacjach. Mieszkanie na wsi nie oznacza
    posiadania ziemi uprawnej w ilości wystarczającej do otrzymania dotacji.

    > Tak, tak. A te problemy pracodawców opisane w "Polityce" to political
    > fiction.

    Tak, Ty masz rację. A i hipermarkety mają problemy z zatrudnieniem
    pracowników. Dlatego kasjerki i pracownicy halowi zarabiają 3-4k zł
    miesięcznie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki